Skip to main content

Ik krijg de melding E016-0, ik kan alleen de zenders 1, 2, 3 ontvangen de rest helaas niet. KPN gebeld volgens hun kunnen ze mij niet helpen omdat mijn digitenne niet in het systeem stat. Digitenne heeft het altijd gedaan. Het CAS nr. is ***************** Deze digitenne staat bij onze ARBNB heeft het altijd gedaan en facturen zijn betaald daar ligt het niet aan. Monteur wil niet komen dus….vandaar mijn vraag in dit forum.

 

Admin: gegevens verplaatst naar profiel.

Bij jouw abonnement, zijn 2 Digitenne ontvangers actief. Dat houdt in dat nóg een tv zou moeten zijn, waarmee je tv kijkt via Digitenne. Daar is ook zo'n ontvanger aangesloten met daarop een sticker met een CAS ID. En dat CAS ID, daar ben ik nu naar op zoek 🙂


@Gravyra

Jij hebt toch twee Digitenne-ontvangers in jouw abonnement? 

Klopt dat? 

Het CAS nr, achter op het kastje staat 4637-695-627-5 zie mijn vorige foto's van gisteren

Deze is bekend, we zoeken het nummer van een tweede Digitenne-ontvanger. 

@Gravyra 

Heb je de andere Digitenne-ontvanger al gevonden? 


Klopt ik heb er nog een maar deze moet het doen heeft nooit een ander gestaan. 

Die andere moet ik opzoeken hebben we niet meer in gebruik. 


Inmiddels gevonden dat is kaste ZXV7200

CAS nr, 4657-276-899-5

 


Als ik de kastjes moet verwisselen hoor ik het graag. Daarna kan er 1 terug.


Inmiddels gevonden dat is kaste ZXV7200

CAS nr, 4657-276-899-5

 

Ok @Maja_ ,

Dan deze maar laten staan en die andere vervangen voor: 

@Gravyra

Jij hebt toch twee Digitenne-ontvangers in jouw abonnement? 

Klopt dat? 

Het CAS nr, achter op het kastje staat 4637-695-627-5 zie mijn vorige foto's van gisteren

Deze is bekend, we zoeken het nummer van een tweede Digitenne-ontvanger. 

 

 


@Gravyra

Jij hebt toch twee Digitenne-ontvangers in jouw abonnement? 

Klopt dat? 

Het CAS nr, achter op het kastje staat 4637-695-627-5 zie mijn vorige foto's van gisteren

Deze is bekend, we zoeken het nummer van een tweede Digitenne-ontvanger. 

@Gravyra

Heb je de andere Digitenne-ontvanger al gevonden? 

Jazeker dit had ik al erin gezet CAS nummer 4657-276-899-5  ZXV7200

Een van de kastjes heb ik niet meer nodig en kan terug ik weet niet of ik de kastjes nu moet omwisselen


Het wachten is nu weer op een moderator. Laat de ontvanger ondertussen continu aanstaan. 


Kan ik nog wat doen moet ik de kastjes omwisselen?


Oke ik doen verder niks ik heb de TV op 1 staan en digitenne aan.


De ontvanger zou het nu moeten doen @Gravyra, merk jij dat ook of krijg je nog steeds een foutcode?


De ontvanger zou het nu moeten doen @Gravyra, merk jij dat ook of krijg je nog steeds een foutcode?

@Gravyra 

Heb je inmiddels beeld op alle zenders? 


Top helemaal blij mee ik heb weer beeld.


Top helemaal blij mee ik heb weer beeld.

Stel je voor dat ik dit weer een keer gebeurd en ik bel de KPN kan ik dan zeggen dat de modirator wat moet doen? Of toch maar via dit forum.

 


Fijn dat het nu geregeld is! 
 

Je kunt hier altijd terecht voor hulp, via 0800-0402 is ook mogelijk en sneller. 


Heel fijn dat het weer ok is @Gravyra 😊