Skip to main content

hallo, heb al 2 afstandsbedieningen geprobeert maar de ontvanger reageert niet (ZXV7200)…..wat moet ik doen ???

Hallo @sulletje ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Welkom op het forum @sulletje, als het met 2 verschillende afstandsbedieningen speelt lijkt het niet aan de afstandsbediening te liggen. Kan je meer vertellen over wat er precies niet reageert? Reageert de ontvanger helemaal niet, gebeurt het na een tijdje, is het bij specifieke pagina's in het menu etc?

Kan je daarnaast je profiel volledig invullen zoals Noordzee al noemt? Ik zie dat er al wel wat gegevens staan, maar het is nog niet volledig.


ok ga mijn profiel bijwerken...het gebeurt inderdaad na een tijdje ik heb alles al geprobeert maar niets werkt


@sulletje 

Probeer eens het volgende: 

Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

Geef daarna een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 
Daarmee heb je de ontvanger gereset. 


ga ik proberen


Heb je het kunnen proberen @sulletje? Is het daarmee gelukt? 🙂


@sulletje

Probeer eens het volgende: 

Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

Geef daarna een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 
Daarmee heb je de ontvanger gereset. 

@sulletje 

Hoe gaat het nu met jouw ontvanger?