Skip to main content
Antwoord

Digitenne ontvanger reageert niet

• November 5, 2022
  • 7 reacties
  • 39 keer bekeken

hallo, heb al 2 afstandsbedieningen geprobeert maar de ontvanger reageert niet (ZXV7200)…..wat moet ik doen ???

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op het forum @sulletje, als het met 2 verschillende afstandsbedieningen speelt lijkt het niet aan de afstandsbediening te liggen. Kan je meer vertellen over wat er precies niet reageert? Reageert de ontvanger helemaal niet, gebeurt het na een tijdje, is het bij specifieke pagina's in het menu etc?

Kan je daarnaast je profiel volledig invullen zoals Noordzee al noemt? Ik zie dat er al wel wat gegevens staan, maar het is nog niet volledig.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 6, 2022

Hallo @sulletje ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

• Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 8, 2022

Welkom op het forum @sulletje, als het met 2 verschillende afstandsbedieningen speelt lijkt het niet aan de afstandsbediening te liggen. Kan je meer vertellen over wat er precies niet reageert? Reageert de ontvanger helemaal niet, gebeurt het na een tijdje, is het bij specifieke pagina's in het menu etc?

Kan je daarnaast je profiel volledig invullen zoals Noordzee al noemt? Ik zie dat er al wel wat gegevens staan, maar het is nog niet volledig.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 8, 2022

ok ga mijn profiel bijwerken...het gebeurt inderdaad na een tijdje ik heb alles al geprobeert maar niets werkt

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 8, 2022

@sulletje 

Probeer eens het volgende: 

Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

Geef daarna een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 
Daarmee heb je de ontvanger gereset. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 8, 2022

ga ik proberen

Jasper van KPN
Moderator

Heb je het kunnen proberen @sulletje? Is het daarmee gelukt? 🙂

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 14, 2022

@sulletje

Probeer eens het volgende: 

Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

Geef daarna een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 
Daarmee heb je de ontvanger gereset. 

@sulletje 

Hoe gaat het nu met jouw ontvanger?