Skip to main content
Antwoord

Digitenne ontvanger retour sturen

• October 1, 2025
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een wijziging aangebracht in mijn abonnement. Ik had 2 digitennekastjes en wil er één retourneren. Ik heb wel een bevestiging gekregen dat mijn abonnement is aangepast maar niet dat ik het kastje kan retourneren en hoe… 

Wat wordt het vervolg???

Groet,

Andy

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@AndyA240860 . Welkom hier!

Het is precies zoals ​@PeterG beschrijft.  Je krijgt een doos en een sticker met een antwoordnummer  en kunt het apparaat dan kostenloos opsturen. 

We hebben ook een handige pagina waarop het allemaal helder en duidelijk staat uitgelegd.  

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 1, 2025

Je zult dat nog krijgen. Kan tot 2 weken duren voordat je een retourdoos ontvangt.

De barcode voor inleveren bij PostNL komt vaak wel eerder via e-mail. Je kunt het dan ook in een eigen doosje doen en via je telefoon de barcode bij de balie laten scannen. Dan print er bij hen een sticker met alle benodigde gegevens. Waar het naartoe moet en, vooral, dat het van jouw komt zodat het geadministreerd kan worden.

Alleen de ontvanger met de stroom adapter dient retour. Afstandsbediening niet. Die kan je als reserve houden voor het kastje dat blijft.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 1, 2025

Hallo Peter,

Ok! 2 weken is lang… Maar ok, dan wacht ik af.

Dankje!

Groet,

Andy

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Hoi ​@AndyA240860 . Welkom hier!

Het is precies zoals ​@PeterG beschrijft.  Je krijgt een doos en een sticker met een antwoordnummer  en kunt het apparaat dan kostenloos opsturen. 

We hebben ook een handige pagina waarop het allemaal helder en duidelijk staat uitgelegd.