Skip to main content
Beantwoord

Digitenne ontvangst op camping is slecht

• April 22, 2025
  • 5 reacties
  • 109 keer bekeken

Beeld van tv digitenne op camping valt steeds weg, waar kan ik nieuwe ontvanger bestellen?

Beste antwoord door Noordzee

​@Benno Klaver 

Als je een geschikte TV hebt, dan kun je jouw ontvanger omruilen voor de insteekkaart. Daarmee werkt de ontvangst beter dan met de losse ontvanger: 

Er zijn ook losse ontvangers te koop waar je de insteekkaart in kunt stoppen: 

En anders wil ik je adviseren om jouw antenne sowieso te laten staan. (Die antenne hoef je niet terug te sturen) En koop dan een FTA-ontvanger, waarmee je gratis kunt kijken naar vier NPO-zenders en twee regionale zenders. Ook met een FTA-ontvanger heb je een betere ontvangst dan met de losse KPN-ontvanger.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 22, 2025

De vraag is of het door de ontvanger komt of dat het bereik niet zo goed is. Gebruik je een buitenantenne?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 22, 2025

Hallo ​@Benno Klaver ,

Een maandje geleden gaf ik je dit advies: 

Vervelend dat dit nu weer gebeurt. Heb je al eens een andere HDMI-kabel geprobeerd? 

Het wordt nu echt tijd voor een nieuwe ontvanger. Daarvoor heb je telefonisch contact nodig. Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

• Auteur
  • Helper
  • April 22, 2025

Ik krijg geen nieuwe ontvanger dat betekend dus digitenne per direct afzeggen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 22, 2025

​@Benno Klaver 

Als je een geschikte TV hebt, dan kun je jouw ontvanger omruilen voor de insteekkaart. Daarmee werkt de ontvangst beter dan met de losse ontvanger: 

Er zijn ook losse ontvangers te koop waar je de insteekkaart in kunt stoppen: 

En anders wil ik je adviseren om jouw antenne sowieso te laten staan. (Die antenne hoef je niet terug te sturen) En koop dan een FTA-ontvanger, waarmee je gratis kunt kijken naar vier NPO-zenders en twee regionale zenders. Ook met een FTA-ontvanger heb je een betere ontvangst dan met de losse KPN-ontvanger.

• Auteur
  • Helper
  • April 25, 2025

Abonnement is inmiddels opgezegd.

Â