Skip to main content

Naast de mindere verkoop van Interactieve TV-abonnementen blijft het aantal Digitenne-abonnees ook nog steeds dalen. Digitenne gaat steeds dichter naar de grens van 100.000 abonnees.

 

De prijzen worden zeker verhoogd voor de digitenne klanten aangezien de abonnees blijven dalen.

Hallo @IT Expert ,

Helaas daalt het aantal abonnees van Digitenne, dat valt niet te ontkennen. 

Maar wat betreft je vraag over een verhoging van de abonnementskosten, kan ik je melden dat de abonnementsprijs dit jaar niet verhoogd is. De prijs is-en blijft 18 euro per maand. Heb je al interactieve TV van KPN?, dan kan je zelfs voor 5 euro per maand een Digitenne-ontvanger erbij huren. 

 


Het is gewoon jammer dat ze nog steeds geen CI module leveren zoals vroeger.

De DVB-T2 ontvangers in TV's en andere apparatuur werkt vaak veel beter dan de standaard ontvanger die je van KPN zelf krijgt.

Ik denk dat ze door de ontvangst problemen die sommige abonnees ondervinden met die KPN ontvanger ook een hoop abonnees zijn kwijtgeraakt.


Het is gewoon jammer dat ze nog steeds geen CI module leveren zoals vroeger.

De DVB-T2 ontvangers in TV's en andere apparatuur werkt vaak veel beter dan de standaard ontvanger die je van KPN zelf krijgt.

Ik denk dat ze door de ontvangst problemen die sommige abonnees ondervinden met die KPN ontvanger ook een hoop abonnees zijn kwijtgeraakt.

@GeSp 

De CI+-module is terug van weggeweest. Hierdoor kun je nu ook Digitenne ontvangen via kwalitatief betere ontvangers. 

https://digitenne.kpn.com/insteekkaart/

Dit zou voor veel mensen best wel eens een goede oplossing kunnen zijn. 

 


@Noordzee

Bedankt voor de informatie, alleen zou ik hem in mijn VU+ Ultimo 4K willen gaan gebruiken en dat heeft nog niemand aan de praat volgens mij, ik wacht dat wel af.