Skip to main content

Ik wil, als oud-Telfort klant, mijn Digitenne opzeggen.

Dat lukt niet via MijnKPN, en de klantenservice bellen is een eindeloos gebed.

Kan een moderator hier dat regelen?

Postcode, klantnummer Digitenne en laatste 3 cijfers rek nummer staan in mijn profiel.

Dag@Vlijm27! Wij kunnen helaas niet een los Digitenne abonnement opzeggen. Dit kan alleen via de klantenservice 0800-0402. Spreek in dat het opzeggen van Digitenne niet lukt via MijnKPN. Als je aan de lijn blijft krijg je vanzelf een medewerker aan de lijn.  
 

EDIT 24-3: Naast telefonisch contact opnemen is er ook de mogelijkheid om te chatten. De chat vind je op onze servicepagina. 


@Lisa 

Bedankt voor de snelle reactie.

Bij 0800 0402 kreeg ik het verzoek ivm de lange wachttijden morgen of nog later terug te bellen.

Vandaar deze poging. Jammer dat opzeggen zo moeizaam  gaat.


Oh joh! Ik zie dat het nu redelijk rustig is. Vaak is het in de ochtend voor 08:00 uur het rustigst. Ook rond etenstijd is het vaak wat rustiger (12.00-13.00 uur en rond 17:00 uur). Dit wisselt doorgaans enorm. 
 


@Lisa

Net nog een keer gebeld. Weer advies morgen terug te bellen ivm lange wachttijden.

Morgenochtend maar de wekker zetten. Je moet er wat voor over hebben om  een dienst op te zeggen… :smirk:

 

op jullie site staat:

Bel ons

  • Elke dag gratis bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur.

maar ik kan al voor 08.00 bellen? Vanaf half 8, of zo?


Ohh enorm stom van me! Vóór 08.00 uur is voor storingen. Voorheen kon het wel, maar tegenwoordig is het vanaf 08.00 uur inderdaad. Goed dat je het nog even vraagt:zipper_mouth:. 
Als je vóór 08.00uur belt voor opzeggen krijg je te horen dat we pas om 08.00 uur open zijn. Ik vermoed niet dat er voor 08.00uur niemand aanwezig is om jouw te helpen met de opzegging. Blijf dus vooral liggen tot ná 08.00 uur :sleeping: .


@Lisa

Net nog een keer gebeld. Weer advies morgen terug te bellen ivm lange wachttijden.

Morgenochtend maar de wekker zetten. Je moet er wat voor over hebben om  een dienst op te zeggen… :smirk:

 

op jullie site staat:

Bel ons

  • Elke dag gratis bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur.

maar ik kan al voor 08.00 bellen? Vanaf half 8, of zo?


 

Op zondagochtend tussen 8.00 en 10.00 is het eigenlijk nooit druk in de lijn.  Bel dus morgenvroeg naar 0800-0402.
 

Als het morgenochtend onverhoopt toch weer druk is heb je net de chat een alternatief om Digitenne op te zeggen. 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Ohh enorm stom van me! Vóór 08.00 uur is voor storingen. Voorheen kon het wel, maar tegenwoordig is het vanaf 08.00 uur inderdaad. 

 

😂😂😂

 


Gelukt via de chat, en nog redelijk vlot ook.

Bedankt @Noordzee 


Goed om te horen! :thumbsup:


@Lisa

Net nog een keer gebeld. Weer advies morgen terug te bellen ivm lange wachttijden.

Morgenochtend maar de wekker zetten. Je moet er wat voor over hebben om  een dienst op te zeggen… :smirk:

 

op jullie site staat:

Bel ons

  • Elke dag gratis bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur.

maar ik kan al voor 08.00 bellen? Vanaf half 8, of zo?


 

Op zondagochtend tussen 8.00 en 10.00 is het eigenlijk nooit druk in de lijn.  Bel dus morgenvroeg naar 0800-0402.
 

Als het morgenochtend onverhoopt toch weer druk is heb je net de chat een alternatief om Digitenne op te zeggen. 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Ohh enorm stom van me! Vóór 08.00 uur is voor storingen. Voorheen kon het wel, maar tegenwoordig is het vanaf 08.00 uur inderdaad. 

 

😂😂😂

 

Ik weet niet wie het antwoord gemarkeerd heeft, maar @Noordzee heeft me met bovenstaande op de goede weg geholpen.


HaHa @Vlijm , 

 

Ik ben het helemaal met jou eens. :thumbsup_tone4:

@Lisa weet hier vast meer van.  Haar kennende gaat ze hier vast wat mee doen.  

We gaan het zien. 


Hoi @Vlijm27, De reden waarom ik mijn antwoord heb gemarkeerd is omdat je de vraag stelt of wij moderators jouw abonnement kunnen opzeggen. Mijn antwoord sluit daar het beste bij aan. Ik zal een linkje van de chat toevoegen aan mijn reactie, dan zijn we compleet. :blush:


Hoi @Vlijm27, De reden waarom ik mijn antwoord heb gemarkeerd is omdat je de vraag stelt of wij moderators jouw abonnement kunnen opzeggen. Mijn antwoord sluit daar het beste bij aan. Ik zal een linkje van de chat toevoegen aan mijn reactie, dan zijn we compleet. :blush:

@Lisa 

Op de vraag of jullie mijn abo kunnen opzeggen is je antwoord nee.

Vervolgens wijst @Noordzee mij de weg naar een snelle manier om mijn abo op te zeggen.

Voor mij is het wel duidelijk wat voor mij het beste antwoord is.

Maar als jij vind dat jij voor dit topic het beste antwoord meer verdient dan Noordzee vind ik het goed.

Â