Skip to main content

Mijn pakket is gister bij post nl aangeboden.  Vandaag de hele dag niemand gezien.op post nl kunnen ze de z Ending niet vinden. 

Waar zou t kastje zijn ?

Heb je geen track and trace nummer ontvangen in een mail? Hiermee kan je kijken waar het pakje zich bevindt. Tevens kan je je aanmelden bij PostNL om post en pakjes te volgen. Dit zou ik eerst gaan doen en zo kan je in de toekomst precies alles volgen.

Succes!


Hoi Frank

Bij postal geeft  hij aan de zending niet ge vinden 


En wat zegt kpn als je de helpdesk optie digitenne aan? Zij kunnen vast en zeker vertellen wat onderweg is evt met de barcode en evt vragen die track and trace per mail naar je te sturen.


Ik ga t zo weer proberen in de chat. Tot op heden nog niks veranderd in de volg je bestelling pagina..

Dit is een zware tegenvaller van de kpn

 

Stel nou dat de bakker ook zo z'n brood gaat leveren. . Wat een drama


Hoi @Joke4joke47. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw Digitenne ontvanger niet is afgeleverd. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik ben erg benieuwd hoe dit is afgelopen. Als je nog steeds geen duidelijkheid hebt, dan hoor ik dat ook graag. In dat geval wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN forum profiel. Dan ga ik voor je opzoek naar een antwoord.😊


na cahtten en bellen eindelijk gevonden. pakket op oude adres geprobeert  af te ;leveren.. niet gelukt natuurlijk. pakket naar ophaalpunt zegt men in de chat . ik naar ophaalpunt is het er nog niet . dan maar weer bellen . wisten nieks konden niks vinden .en uiteindelijk na veel zoeken , zelfdde ja op u oude adres, ik zeg maar heb t toch op een ander afleveradres gevraagd , ja nou helaas zal wel fout gegaan zijn. oplossing … nee ga maar weer zelf naar t oude adres enzoek daar bij t ophaalpunt maar verder….

 


Wat jammer dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Wil je jouw gegevens achterlaten in het KPN forum profiel? Dan kan ik het voor je uitzoeken. Gaat het om een nieuw abonnement of heb je een defecte ontvanger dat omgeruild moet worden?


Wat jammer dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Wil je jouw gegevens achterlaten in het KPN forum profiel? Dan kan ik het voor je uitzoeken. Gaat het om een nieuw abonnement of heb je een defecte ontvanger dat omgeruild moet worden?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!