Skip to main content

Hallo,

ik heb in oktober een Digitenne doe-het-zelf-montageset voor antenne besteld. maar nog steeds niet ontvangen. graag wil ik contact hierover. hetliefst via de telefoon (06-********)

*admin: bericht aangepast i.v.m. privacy

Hoi @mildo 

Je zou er goed aan doen om je telefoonnummer weg te halen. (openbaar forum)
Drie puntjes rechts drukken en kiezen voor bewerk.
Vervolgens zou je hier je gegevens kunnen neerzetten.

Ze gaan je zeker niet bellen, ze hebben wel een nummer 08000402  wat jij gratis kan bellen.


Hallo @mildo ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


@mildo en als het gaat om de buitenmontage set, die is inderdaad al enige tijd op. Zie de webshop link. Waarschijnlijk heb je net de laatste besteld. Het is niet netjes dat ze je daar dan niet over bericht hebben. Al in je email spam folder gekeken of in Mijn KPN?

 


@mildo 

Wil je op het forum geholpen worden? 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 

Zo niet, dan kun je zelf bellen naar 0800-0402.

 


@mildo 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.Â