Skip to main content

Goedemorgen,

Het digitenne installatie pakket zou ik apart opgestuurd krijgen, maar heb ik nog steeds niet ontvangen. Weet iemand raad?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Artep1973 ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


Gedaan :smiley:

 


@Artep1973 

Het is druk op het forum. De wachttijd kan oplopen naar 5 dagen. Heb je het Digitenne-pakket inmiddels ontvangen? 


Hoi @Artep1973! Zoals @Noordzee al aangeeft is het inderdaad erg druk, vandaar mijn late reactie. Sorry daarvoor! Ik zie dat het Digitenne-pakket ondertussen binnen zou moeten zijn, is dat ook het geval? 


Hi Danny,

Helaas nog niet binnen.

Ook nog geen track en trace gekregen!

Gr,

Petra


Wat gek! Ik heb opnieuw een Digitenne ontvanger voor je aangevraagd. Ik ga er vanuit dat het nu wel gewoon doorloopt. Houd je het in de gaten? Mocht je binnen 48 uur nog geen bevestiging hebben gekregen, geef hier dan even een seintje. Dan controleer ik het opnieuw voor je. 


Hi Danny,

Helaas nog niet binnen.

Ook nog geen track en trace gekregen!

Gr,

Petra

@Artep1973 

Heb je inmiddels een bevestiging ontvangen? 

 


Hi Danny,

Inmiddels een bevestiging ontvangen, maar nog geen pakket.

Gr,

Petra


Zeg maar nee dan krijg je er twee..…

1 digitenne besteld en 2 afgeleverd.


Aha, mooi:thumbsup_tone4:  

Dan is die eerste bestelling dus alsnog gekomen. 

Nu is het wel belangrijk dat het juiste CAS-ID-nummer in de administratie van KPN komt te staan. 

De andere Digitenne-ontvanger kun je dan weer terugsturen naar KPN.

Kun je het CAS-ID-nummer nog even in jouw forumprofiel zetten? 

 

 

Je kunt de ontvanger die je niet meer gebruikt in een eigen doos stoppen en deze gratis retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn 

Doe er een briefje bij met jouw adresgegegevens. 

Bewaar wel het ontvangstbewijs wat je krijgt bij het PostNL-inleverpunt.

 


Denk niet dat er twee bestellingen zijn aangekomen want de ontvangers zitten met twee in één doos.

Vanavond zal ik verder kijken.

Fijne dag


@Artep1973 

Heb je al gekeken? 

Staat de abonnementsstatus in het menu al op JA? 


De status staat idd op ja. Hij doet het! 😀

Thanks!


Ook mijn pakket is na 6 werkdagen nog niet binnen gekomen en volgens de bevestigingsmail zou m'n pakket binnen 5 werkdagen binnen moeten komen. Is mijn pakket reeds onderweg of is er iets mis gegaan met verzending? Ik heb ook nog niets ontvangen zoals track & trace, dus vroeg mij af of het pakket werkelijk onderweg is. 


ik heb mijn pakket ook nog niet ontvangen, deze zou binnen 5 werkdagen bezorgd worden. Ik heb het op 5 december besteld, er is € 0.01 van mijn rekening geschreven ter controle en heb bevestiging email gehad. Daarna niets meer. Hoor graag wat de status is.


Na bellen, nog eens bellen en nog een keer eindelijk ontvangen. Blijkbaar was mijn verzoek om digitenne meerdere malen afgewezen omdat ik op een camping woon en er dus meer dan 10 mensen op 1 adres niet kunnen aanvragen. Daar zou voor dit soort omstandigheden toch een makkelijker oplossing voor moeten bestaan dan creatief aanpassen van het adres met een toevoeging achter het huisnummer... Mijn dank gaat uit naar de dame aan de telefoon die me hierin geweldig heeft geholpen. Met haar geduld en vele pogingen om het mogelijk te maken heb ik eindelijk digitenne op mijn eigen adres.. (met een kleine toevoeging op het huisnummer) 


Dag allemaal! Ik zie dat hier nog niemand heeft gereageerd van ons. Goed om te horen dat het bij jou is opgelost @WonenInEenCaravan@JustNick Kan ik nog iets voor je betekenen of heb je het inmiddels via een andere weg geregeld? 

Ik heb dit topic gesloten. JustNick wordt verder geholpen in dit topic