Skip to main content
Beantwoord

Digitenne signaal zeer slecht, klantenservice zeer slecht: kan iemand mij helpen?

  • 27 June 2024
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Zeer slechte ontvangst met Digitenne. Moeten zelfs de antenne buiten zetten om bereik te kunnen krijgen. Dan nog bij het minste of geringste wordt het bereik verstoord. 

Vandaag telefonisch contact met KPN, door Nikkie geholpen met ons mobiele abonnement (gegevens op site kloppen ook niet staat voor 21.00 uur besteld volgende dag in huis, nou NIET dus. Mobiel zou va 21 juni leverbaar zijn, nou ook NIET dus).  Voor Digitenne doorverbonden naar andere afdeling (NIET dus) na 25 minuten werd de verbinding verbroken!😡

Terug gebeld, eindelijk contact over Digitenne. Medewerker zei zijn naam niet. Kon ook niets voor mij betekenen, omdat ik niet ter plaatse was van Digitenne. Is er geen oplossing om beter bereik te krijgen???🤔 Volgens medewerker niet, blijkbaar kan bij het minste of geringste de verbinding verstoren. Digitenne is nu eenmaal niet het beste en we betalen er maar 5 euro voor. Vroeg naam van medewerker, maar toen werd de verbinding weer verbroken!!!😡

Hoe klantvriendelijk is KPN ??? Klant vraagt om oplossing, blijkbaar is deze er niet en verbreekt men gewoon de verbinding!!!!

Verbinding heeft niets te maken met instellingen o.i.d. We hebben steeds meer storingen en zenders die we niet kunnen ontvangen. Is er een oplossing om een beter bereik te kunnen krijgen???

 

Hallo @Urs13 ,

Probeer dit eens (in deze volgorde):

1/ Zet de antenne zo hoog mogelijk.

2/ Ga eens terug naar de fabrieksinstellingen.

3/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

4/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter in het menu.


Reageer