Skip to main content
Antwoord

Digitenne uit noodpakket werkt niet meer

• September 12, 2023
  • 7 reacties
  • 77 keer bekeken

Tijdje terug een tijdelijk digitenne kastje gekregen omdat de glasvezelaansluiting het nogsteeds niet doet, nadat ik hier al een maand woon. Nu heeft het digitenne kastje wel geteld 1 avond gedaan en gaat nu niet meer aan. Opnieuw alles aangesloten maar tot heden wil hij niet aan. Ook niet via het aan/uit knopje. Iemand een idee hoe dit op te lossen? 
alvast bedankt 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @SamanthaM ,

Het lijkt erop dat de ontvanger geen stroom krijgt. Zit de stroomkabel wel goed aangesloten?

Of heb je wel het Digitenne-menu in beeld?

Als het kastje echt stuk is, dan morgen vanaf 8.00 bellen met 0800-0402. Dan sturen ze jou een vervangende ontvanger. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 12, 2023

Eén van de forumleden weet alles van digitenne. Ik tik hem even op zijn schouder.  @Noordzee wil jij even meekijken?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 12, 2023

Hallo @SamanthaM ,

Het lijkt erop dat de ontvanger geen stroom krijgt. Zit de stroomkabel wel goed aangesloten?

Als het kastje echt stuk is, dan morgen vanaf 8.00 bellen met 0800-0402. Dan sturen ze jou een vervangende ontvanger. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 12, 2023

Schakelaar aan de achterkant wel op aan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 12, 2023

Zit bij dit kastje niet. Dus niet van toepassing.. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 12, 2023

Hallo @SamanthaM ,

Ja, meerdere malen opnieuw aangesloten en gecontroleerd. Het lijkt erop dat ik inderdaad voor de zoveelste keer met de klantenservice moet bellen…

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 12, 2023

Zit bij dit kastje niet. Dus niet van toepassing.. 

Oh de Rebox. Ik wist niet dat ze die nog hadden. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 16, 2023

Hallo @SamanthaM ,

Ja, meerdere malen opnieuw aangesloten en gecontroleerd. Het lijkt erop dat ik inderdaad voor de zoveelste keer met de klantenservice moet bellen…

En @SamanthaM ?

Is het gelukt via 0800-0402?