Skip to main content

Mijn oma is verhuisd en heeft een noodpakket ontvangen omdat ze pas 22 november haar aansluiting gerealiseerd hebben.

Voorheen regelde mijn opa dit, maar die is vorig jaar overleden.

Nieuwe start nooxbox aangesloten kan ze alleen de eerste 3 zenders kijken.

Maandag gebeld zouden ze wat aanzetten intern en het zou 24 uur duren.

Woensdag weer gebeld vertelde ze dat het nog steeds niet goed was aangezet 

Laten weten dat ik dit niet normaal vind, ze is 80 en kan geen tv kijken en weet niet hoe het werkt.

Inmiddels bijna een week verder en nog steeds kan ze geen andere zenders kijken.

Ze zijn al 20 jaar klant en ik zelf ook al 12 jaar.

Vind dit echt een kwalijke zaak

Hallo @Michelle199 

 

Heel vervelend dat je oma geen TV anders dan NPO kan kijken of lukt het ondertussen wel?

 

Om een Digitenne ontvanger te activeren wordt er een activatie signaal verzonden, de ontvanger moet dan aan blijven staan op NPO1 om het te ontvangen, de TV kan natuurlijk wel uitgezet worden.

 

Een moderator kan nogmaals die activatie aanvragen en navragen wat er fout gaat maar ook zij moeten dat via een andere afdeling doen, hier gaat ook wat tijd overheen en het duurt vaak ook even voordat ze aan een topic toe zijn.
Morgen nogmaals bellen met 0800-0402 is wellicht toch een snellere methode om de ontvanger geactiveerd te krijgen. 
 

Indien nog nodig zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer van je oma?
Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

 


Hi @Michelle199, ik zie nog geen gegevens in je profiel staan en hoop dat dit inhoudt dat het ondertussen wél goed gaat met de andere zenders!

Mocht ik me vergissen, wil je dan alsnog de stappen uit het bericht van @GeSp volgen zodat ik er mee aan de slag kan gaan?


Beste kpn medewerker we hebben de instellingen zoals besproken helemaal opnieuw gedaan en de zenders opnieuw gezocht maar helaas doet hij het nog niet.

Ook zou ik gisteren gebeld worden

Ook niet gebeurd.

***

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Indien nog nodig zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer van je oma?
Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Zou je dan dit nog willen doen @Michelle199? Dan kan ik er mee aan de slag! het gaat daarbij dus om de adresgegevens van je oma, zodat ik haar aansluiting er bij kan pakken.


Ik heb alle gegevens ingevuld van waar het contract op staat.

 


Dank @Michelle199, ik zie inderdaad terug dat meerdere collega's hem hebben geprobeerd te activeren, echter kom ik in een ander systeem tegen dat het CAS ID ‘foutief’ is. Dat is een rare melding, die ik nog niet eerder heb gezien. Zou je nog eens goed kunnen controleren of er geen typefoutje in staat?

Het systeem waarin we een CAS ID voor een noodpakket kunnen heractiveren laat het betreffende CAS ID niét zien, dus ik kan niet controleren of het dezelfde is als waar mijn collega's mee aan de slag zijn geweest.


Ik heb een foto op mijn telefoon.

Die heb ik gemaakt van de noodbox die jullie hebben gestuurd

Dat is het nummer wat ik hier heb ingevoerd.

7012-545-588-4


Dan is hij in ieder geval echt wel goed dus, ik ga hier intern even achteraan want heb er zelf geen verklaring voor waar dit mis gaat! Kom er op terug zodra ik nieuws voor je heb.


Je bent de 4e al die zegt ik ga er achteraan..

Ondertussen zit ze al 10 dagen zonder zenders en dan is ze 80 jaar net haar man verloren en een nieuwe uitdaging aan gegaan..

Vind dit echt een kwalijke zaak.

Ben heel benieuwd of alles vandaar opgelost gaat worden 


Hij staat inmiddels actief dus ze zou nu alle zenders moeten hebben 😊


Ze heeft d'r zenders, heel fijn dat het uiteindelijk met jou gelukt is.

Wellicht kunnen jullie haar wat extra korting geven de komende tijd.