Skip to main content

De stroomadapter vab de digitenne ontvanger is opeens door gebrand. Heb de gehele installatie net in gebruik genomen. Na ongeveer een half uur kwam er rook uit de adapter. Deze uit stopcontact getrokken en nog eens op nieuw geprobeerd, maar werkte niet meer. Wat moet ik doen ?

Hallo @AhoMyhh ,

Een moderator wil jou graag een nieuwe adapter sturen of mogelijk zelfs een nieuwe ontvanger. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Hoi @AhoMyhh, zoals Noordzee al vertelde helpen we je graag verder! Vul je de gegevens in zoals hij adviseerde en laat je het ons hier weten zo gauw je dit hebt gedaan?


Heb de gevraagde gegevens aan gevuld. Hoop dat het goed is gegaan.


Yes ik zie alles staan @AhoMyhh :blush:

Ik heb nog wel 1 aanvullende vraag; heb je een ZTE ZXV7200 ontvanger of een Rebox RBX2800 ontvanger? Ze hebben niet dezelfde stroomadapter, vandaar dat het van belang is dat ik zeker weet waar we mee te maken hebben :wink:


ZTE ZXV7200.


Bedankt!

Er is een losse stroomadapter onderweg @AhoMyhh, zal er binnen een paar dagen zijn :relaxed:


Adapter ontvangen. Bedankt voor de service.


Lekker snel… :ok_hand_tone2: En graag geholpen natuurlijk….. 


Adapter ontvangen. Bedankt voor de service.

Top! Graag gedaan :blush: