Skip to main content
Beantwoord

doorbranden stroomadapter digitenne ontvanger

• July 12, 2021
  • 9 reacties
  • 77 keer bekeken

De stroomadapter vab de digitenne ontvanger is opeens door gebrand. Heb de gehele installatie net in gebruik genomen. Na ongeveer een half uur kwam er rook uit de adapter. Deze uit stopcontact getrokken en nog eens op nieuw geprobeerd, maar werkte niet meer. Wat moet ik doen ?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @AhoMyhh ,

Een moderator wil jou graag een nieuwe adapter sturen of mogelijk zelfs een nieuwe ontvanger. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

• Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 12, 2021

Hallo @AhoMyhh ,

Een moderator wil jou graag een nieuwe adapter sturen of mogelijk zelfs een nieuwe ontvanger. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

• Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @AhoMyhh, zoals Noordzee al vertelde helpen we je graag verder! Vul je de gegevens in zoals hij adviseerde en laat je het ons hier weten zo gauw je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 12, 2021

Heb de gevraagde gegevens aan gevuld. Hoop dat het goed is gegaan.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Yes ik zie alles staan @AhoMyhh :blush:

Ik heb nog wel 1 aanvullende vraag; heb je een ZTE ZXV7200 ontvanger of een Rebox RBX2800 ontvanger? Ze hebben niet dezelfde stroomadapter, vandaar dat het van belang is dat ik zeker weet waar we mee te maken hebben :wink:

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 13, 2021

ZTE ZXV7200.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt!

Er is een losse stroomadapter onderweg @AhoMyhh, zal er binnen een paar dagen zijn :relaxed:

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 14, 2021

Adapter ontvangen. Bedankt voor de service.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 14, 2021

Lekker snel… :ok_hand_tone2: En graag geholpen natuurlijk….. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Adapter ontvangen. Bedankt voor de service.

Top! Graag gedaan :blush: