Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb gisteren een factuur gekregen dat er vandaag 27.99 van mijn rekening zou worden afgeschreven, maar tot mijn verbazing is vanmorgen het dubbele afgeschreven. Wat is de reden hiervan en hoe ga ik dat terug krijgen???

Hallo @mientje1968 , controleer even in MijnKPN of er een factuur openstaat met dat bedrag.

Kijk verder even bij de bankdetails of de nummers die bij die incasso staan ook 2x precies hetzelfde zijn.

Dan de incasso via de bank storneren, dan wordt de 2e incasso ongedaan gemaakt en heb je je geld weer terug.

 


Ik heb niets open staan en de factuur die ik kreeg was 27.99 vandaar ik het zo raar vind dat het dubbele is afgeschreven. Maar ben bang dat als ik het terug laat boeken mijn digitenne kastje gelijk word geblokkeerd


Ik heb niets open staan en de factuur die ik kreeg was 27.99 vandaar ik het zo raar vind dat het dubbele is afgeschreven. Maar ben bang dat als ik het terug laat boeken mijn digitenne kastje gelijk word geblokkeerd

Hallo @mientje1968 , als je niets open hebt staan dan even kijken of de incasso wel echt van KPN is en gewoon beide incasso's storneren, voor het storneren kun je voor alle zekerheid even bellen 0800 0402, dan weet je het helemaal zeker.

Een digitenne-abo kost toch geen €27,99 of heb je pas in de loop van een maand Digitenne genomen waardoor je nu misschien 1,5 maand ongeveer betaalt???

 

 


Goedemiddag @mientje1968, is er inmiddels al duidelijkheid over de afschrijvingen en de factuur? Zo niet, zou je dan jouw profiel willen invullen dan kan ik mogelijk duidelijkheid verschaffen.Â