Skip to main content

Een verkeert factuur wat niet op mijn huis no staat 

heb een ander abonnement genomen dat is gewijzigd op 16-06-2016 van digi antenne naar kabel 

Maar nu is de KPN er achter gekomen dat deze rekening op een ander adres wij betaalde altijd met een doorlopend Incassant  

en daar in december over opbelde of de rekening die ik per mail ontving niet vals was kreeg ik als antwoord gooi maar weg en in januari 

Nu zijn we er achter gekomen dat we dubbel betaalde 

het foute  factuur is nu stop gezet 

ik zou gaarne dat U contact met mij opgenomen 

 

gr Tom Koornhof

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Tom K, welkom op ons forum! Als ik het goed begrijp, ben je erachter gekomen dat je al een tijdje dubbele facturen ontvangt. Ik kan me voorstellen dat je daar graag meer duidelijkheid over wilt. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


ik heb mijn profiel ingevuld 

er staan twee klanten no ingevuld   eerste is het goede op mijn adres de tweede is fout waarover het het gaat waar een ander huisadres is


Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Uit de notities van mijn collega maak ik op dat het dubbele abonnement inmiddels is stopgezet. Dit zie ik ook terug. Ik lees ook dat mijn collega drie maanden heeft vergoed. Meer dan dit kan ik ook niet aanbieden om te vergoeden. Het is namelijk wel jouw eigen verantwoordelijkheid om te controleren of de betalingen die je doet ook kloppen. Mocht je het hier niet mee eens zijn, dan kan ik je enkel aanraden om een klacht in te dienen. Het spijt me dat ik je niet verder kan helpen.


wij hebben gesproken met uw collega een dinsdag 

en het zou verder behandeld worden en daar zouden wij een antwoordt op krijgen 

want hij had geen mogelijkheden om dit verder te behandelen dat er een rekening op een verkeerd adres is geint maar dat was al van 2008 

het gekke is dat wij nooit een afrekening hebben gekregen van het verkeerde geld 

en als ik in het buitenland veel zat werd daar een gedachte dat het de telefoon rekening was 

van een mobiel no 

verder gaat ik hier niet over in ik zou gebeld worden door de KPN en daar wacht ik nog steeds op 

we hebben navraag gedaan bij de consumentenbond die vonden het ook een zeer raar verhaal 

gr t koornhof


Van wat ik kan zien, heeft mijn collega's de abonnementskosten van de laatste drie maanden vergoed. Meer kan mijn collega niet vergoeden. Mijn collega spreekt zijn/haar vermoeden uit dat je mogelijk al sinds 2008 dubbel betaald, maar waar dit op gebaseerd is, durf ik niet te zeggen. Dit zou verder onderzocht kunnen worden door mijn collega's van de klachtenafdeling. Op dit moment is er nog geen klacht aangemaakt. Er zal dus ook geen contact met je opgenomen worden. Het enige wat ik nu kan aanraden, is om een klacht in te dienen via onze website.


beste meneer 

ik denk dat het helemaal fout gaat want op de mail die ik gekregen staat een verkeerd telefoon no niet van ons 

het is zelf nu zo gek dat ik een retourdoos via de Reigerlaan 5 krijgt om spullen op te sturen deze spullen zijn toen in de tijd mee gegaan met de persoon van de KPN 

het zou leuk zijn wat er is belooft dat er iemand ons zou bellen van de KPN om dit op te gaan lossen wat ook is belooft dan is het wel zo leuk om dat te doen 

gr T.Koornhof


Hallo @Tom K, even een kleine correctie: ik ben geen meneer, maar een mevrouw. :blush:  Goed, ik snap dat je vragen hebt. Ik zie dat je ook al telefonisch contact met ons hebt opgenomen. Mijn collega heeft aangegeven dat je de brief mag negeren, omdat het een foutieve bestelling is geweest. Ik snap dat je graag gebeld wilt worden, maar op dit moment gaat dat niet gebeuren. Er zijn geen stappen uit gezet om telefonisch contact met jou op te nemen. Wil je graag telefonisch één en ander bespreken dan kan je of zelf contact opnemen via 0800 0402 of je kan een klacht in te dienen via onze website.


Goede Middag 

Heden morgen wij een telefoon gesprek gehad met de KPN en is alles geregeld 

naar ons goedkeuren het bedrag gaat ik hier niet zeggen maar als het goed is kan U het bekijken 

 

groet Tom