Skip to main content

Ik heb een kpn abonnement TFT internet en interactieve tv laatste  cijfers abonnement  kland nr. 533

en een espn abonnement 

en hierbij een Digitene abbonnement met korting vanwege iTV via telfort laatste nummers  kland  nr. 271

nu begrijp ik dat op mijn digitenne ook espn moet kunnen ontvangen.

Nu las ik ook dat dan de kland nr. Het zelfde moeten zijn dit is dus niet het geval.

krijg nu steeds de mailing dat ik een  abonnement  moet nemen ,en als ik op mijn kpn bij digitenne extra opties bekijk staat daar ook dat ik €9,99 moet betalen.

kunt u mij helpen

 

Hallo @Slotje ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ikheb het bijgewerkt ,alleen het Cas nummer weet ik op dit moment niet om dat we nu

thuis zijn  en de decoder is in de caravan op de camping.

zodra we er weer zijn zal ik het noteren.

groed Slotje

 


Hoi @Slotje, welkom. 

Momenteel heb jij twee abonnementen en twee losse klantnummers. Één klantnummer voor Digitenne en één klantnummer voor internet en tv met ESPN. Jouw abonnement op ESPN is dus niet gekoppeld aan jouw Digitenne abonnement. In sommige gevallen is het mogelijk om klantnummers samen te voegen waardoor jij nog maar één abonnement en klantnummer hebt waaronder al jouw diensten vallen. Echter is jouw internet abonnement een oud Telfort abonnement, tijdens de migratie naar KPN zijn de voorwaarden in principe ongewijzigd gebleven en van oudsher is (was?) het niet mogelijk om Digitenne aan te sluiten op een Telfort klantnummer. Het is voor mij momenteel dus niet duidelijk of ik voor jou de klantnummers samen kan laten voegen. Ik heb voor jou een actie uitgezet en ik hoop snel antwoord te krijgen. 


 EPSN  met Digitenne



Toch wel jammer hè, van die paraplu's  :joy:


Hoi @Slotje, welkom. 

Momenteel heb jij twee abonnementen en twee losse klantnummers. Één klantnummer voor Digitenne en één klantnummer voor internet en tv met ESPN. Jouw abonnement op ESPN is dus niet gekoppeld aan jouw Digitenne abonnement. In sommige gevallen is het mogelijk om klantnummers samen te voegen waardoor jij nog maar één abonnement en klantnummer hebt waaronder al jouw diensten vallen. Echter is jouw internet abonnement een oud Telfort abonnement, tijdens de migratie naar KPN zijn de voorwaarden in principe ongewijzigd gebleven en van oudsher is (was?) het niet mogelijk om Digitenne aan te sluiten op een Telfort klantnummer. Het is voor mij momenteel dus niet duidelijk of ik voor jou de klantnummers samen kan laten voegen. Ik heb voor jou een actie uitgezet en ik hoop snel antwoord te krijgen. 

@Hanna_

We zijn bijna een week verder.  Heb je al duidelijkheid gekregen? 


Hallo Hanna.

Bedankt voor het meedenken.

Tot op heden nog niets gehoord ,ik hoop dat het lukt om de twee abonnement nr. samen te voegen,dan kan ik in de caravan ook voetbal kijken.

groet Slotje.

  


Hoi @Slotje, inmiddels heb ik antwoord :blush:

Op zeer korte termijn moet het mogelijk worden om de klantnummers samen te voegen. Ik krijg bericht wanneer dit kan en zal dit dan voor jou in orde maken. 


Nogmaals bedankt

gr.Slotje


Hoi @Slotje, inmiddels heb ik antwoord :blush:

Op zeer korte termijn moet het mogelijk worden om de klantnummers samen te voegen. Ik krijg bericht wanneer dit kan en zal dit dan voor jou in orde maken. 

@Hanna_ 

Is het al opgelost voor @Slotje ? 

 


Hanna Volgens mij is het nog niet gebeurd ,ben nu op camping waar ik digitene gebruik.

ik had gehoopt dat het al opgelost zou zijn ,dan had ik van avond voetbal kunnen kijken.

Maar nogmaals bedankt dat je er zo achter aan blijft zitten super.

groet Slotje.


Hoi @Slotje, inmiddels heb ik antwoord :blush:

Op zeer korte termijn moet het mogelijk worden om de klantnummers samen te voegen. Ik krijg bericht wanneer dit kan en zal dit dan voor jou in orde maken. 

@Hanna_ 

We zijn inmiddels 11 dagen verder. 

Is het al opgelost? 


Hallo Hanna.

zo ver ik heb kunnen bekijken is het nog niet opgelost.

Het schijnbaar nog al moeilijk, of men heeft het druk bij kpn.

 

Groet Slotje


@Hanna_ 

Wil je even een update geven? Jouw bericht is van 16 dagen geleden. 

 

Hoi @Slotje, inmiddels heb ik antwoord :blush:

Op zeer korte termijn moet het mogelijk worden om de klantnummers samen te voegen. Ik krijg bericht wanneer dit kan en zal dit dan voor jou in orde maken. 

 


Nog niet opgelost .

slotje


Ik heb een berichtje gestuurd naar het KPN forumteam. Eigenlijk verwacht ik vandaag hier wel een reactie van een moderator. 


Ik hoop dat het nu snel gebeurd na het weekent weer naar de camping hoop dan espn te kunnen kijken via digitenne  ,duurt nu wel erg lang.

gr Slotje


Hoi @Slotje @Noordzee

Sorry dat jullie wat langer op antwoord hebben moeten wachten. Ik heb helaas nog niks gehoord :disappointed:. Ik ga een actie uitzetten, ik kom daar in ieder geval morgen op terug! 


Ik heb nog geen terug koppeling


Hallo Hanna.

zou je misschien wat druk kunnen uitoefenen bij de KPN ,ik zou heel graag het eind van de voetbal competitie willen bekijken in de caravan. 
Gr Slotje


@Slotje Hanna is met verlof en ik neem het even van haar over! Ik heb ESPN op Digitenne aan laten zetten, dat moet per direct werken! Het administratief samenvoegen verwacht ik in de loop van de week geregeld te hebben. Dat laat ik nog even weten. 


Marcia

Bedankt espn werkt ,kan nu voebal kijken.

Gr Slotje