Skip to main content

Vanaf vorige week zaterdag bezig om ESPN op mijn digitenne te krijgen. Nu al zeven medewerkers aan de lijn gehad. Dossier wordt slordig bijgehouden   afspraken en beloftes worden niet nagekomen. Je belandt in een systeemwereld. Drie keer zou het binnen een kwartier tot een uur geregeld zijn. Daarna binnen drie dagen en zou ik teruggebeld worden. Van alles niets nagekomen of gerealiseerd.  Vandaag belde ik weer en kreeg te horen dat de doorlooptijd drie weken lang is.

Ik ben verbijsterd en zwaar teleurgesteld in de systeemwereld van KPN 

Heb ik ook met digitenne 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hallo @Fred Haaijen ,

Het kan veel sneller dan drie weken. Het zou normaliter binnen één werkdag geregeld moeten zijn. 

Wordt je telefonisch niet goed geholpen? Probeer dan eens de chat. 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

 


Het vertrouwen is flink geschaad en chatten is voor mij lastig.  Telefonisch contact heeft mijn voorkeur


Bellen kan met 0800-0402. Maar je kunt hier op het forum ook geholpen worden. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Jaren terug, in de laatste jaren van het DVB-T systeem kon ik het met een inlog zelf direct aan of uit zetten. Maar dat is niet meer mogelijk begrijp ik ?


Heb ik toegevoegd


Mijn forumprofiel heb ik aangevuld. Ook nu nog geen ESPN aan mijn pakket toegevoegd. Het wordt dit weekend dus weer wedstrijden bij Ziggo inkopen


Je kan een gratis proefabonnement op canaldigital nemen. Dan kan je een maand gratis met app kijken.

Afsluiten en de volgende dag telefonisch opzeggen.


Ik ben zo teleurgesteld in KPN dat ik afzie van het abonnement. Ik ga gewoon als vanouds studio sport kijken.