Skip to main content

Hallo KPN,

 

Wij ontvangen op dit moment alleen de zenders 1,2 en 3 en bij de overige zenders de fout code E033-0. Zouden jullie dit kunnen herstellen? De cas nummer`s en modem type staan in ons profiel. Het gaat om 2 modem`s  ( eindigend op 807-6 en de 194-2 ) eentje werkt nog Ik hoor graag van Jullie.

Alvast dank,

Groet Leo

https://forum.kpn.com/digitenne-12/digitenne-foutcode-e033-0-wat-is-de-oplossing-493554


Hallo @Beverwijk1947 ,

De oplossing van dit probleem gaat in drie stappen, stap 1 en 2 heb je zo te lezen al gedaan. 


Stap 1) Vul jouw gegevens in in je profiel
Postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-nummer invullen in je Forum profiel
Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.

  • Een KPN Moderator wil je graag helpen en is daarvoor het CAS-ID of CAS-nummer nodig van het Digitenne kastje. Zonder dit nummer kunnen zij (helaas) niets voor je betekenen.
    Nadat de moderator jouw abonnement weer heeft geactiveerd, doen de zenders het over het algemeen binnen één uur weer.

Stap 2) Geef een seintje!  
Laat de moderators in een reactie op dit topic weten dat jij een activatiesignaal wilt ontvangen.


Stap 3) Geef de activatie een zetje  

  • Handmatig zenders zoeken: 
    • Ga naar
    • Kies
    • Ga naar iRF KANAAL] (een van de pijlen eromheen < OF >)
    • Vul het kanaalnummer voor jouw regio (zie staan hieronder)
    • Ga dan naar
    • Zet jouw ontvanger op CNN (niet meer zappen) en laat de ontvanger aanstaan. Jouw TV kun je eventueel uitzetten.

RF kanaal voor jouw regio:
25 : Friesland, Drenthe en Groningen
27 : Limburg, Zuid-Holland, Noord-Holland-Zuid en Utrecht
28 : Gelderland, Noord Brabant (midden en oost), regio Venlo
31 : Texel
35 : Zeeland en regio Roosendaal/Breda
44 : Flevoland, Noord-Holland-Noord en Overijssel


@Beverwijk1947 

Is het al gelukt, of heb je nog een extra activatiesignaal nodig? 

 


Het is helaas nog niet gelukt dus eh een extra signaal is welkom……

 


Laat je ontvanger aanstaan op CNN. Ik verwacht hier vanochtend een moderator die een activatiesignaal gaat versturen. 

 


Hallo @Beverwijk1947, welkom op het KPN forum. Ik heb de CAS-id's een zetje gegeven. Als het goed is, moeten we ze zo meteen weer werken 🙂  


De eerste doet het weer vanavond nr 2 effe controleren die staat nog steeds aan dus als het goed is werkt die ook weer……….

 

Iedereen bedankt voor mee denken en geven van tips……….

 

Groetjes Leo


Fijn:thumbsup_tone3:  En graag gedaan natuurlijk….  


Yes, bedankt voor bericht Beverwijk1947 🙂 Fijn dat het gelukt is, ik ga er vanuit dat de tweede ook weer functioneert. Anders geef je maar een gil ;)


Helaas de tweede werkte nog niet …… ( cas nr eindigend op 807-6)……..

 

Ik heb de ontvanger vanmorgen weer opnieuw klaar gezet volgens Noordzee z`n procedure dus als er nog een activatiesignaal gestuurd kan worden hoop ik dat ie vanavond wel werkt…..

 

Alvast dank groeten Leo


Ik heb weer een nieuwe refresh uitgevoerd, @Beverwijk1947. Als het goed is, moet die weer werken :)


En ook deze werkt weer …...:slight_smile:

 

Nogmaals dank voor de support.

 

Groeten Leo


Yes, gelukkig maar. Dank voor je bericht, Beverwijk1947 :)


Reageer