Skip to main content

Ik heb ook een foutcode E83. En heb al de aan-uit dingen etc al gedaan. Ik kom niet in het menu, kan niets doen.

Heb de KPN al gebeld, die me verwezen naar de website. Via de website kom ik hier terecht.

Zal ik nogmaals de KPN bellen of weet iemand van jullie een andere oplossing?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hallo @PoMi ,

Inmiddels weten we hier op het forum dat met die foutcode vaak de Digitenne-ontvanger kapot is en vervangen moet worden. 

Een moderator wil dan graag jouw ontvanger omruilen voor een goed werkend exemplaar. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Hi @PoMi, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik ga graag op het gevoel en de deskundigheid van Noordzee af, en we willen het natuurlijk zo snel mogelijk oplossen! Om te kijken of een ruiling inderdaad het beste is, ontvang ik graag zo snel mogelijk je gegevens. Wil je deze noteren in je profiel en een berichtje sturen zodra dat gelukt is? Dan helpen we je graag verder!


Mijn probleem is al opgelost: ik heb KPN service

Bedankt!

gebeld en inmiddels al een nieuw apparaat gekregen dat het nu prima doet!


Reageer