Skip to main content

De commerciele zenders geven geen beeld. Er komt op het TV geen Digitenne signaal, terwijl wij wel ned. 1,2 en 3 hebben.

 

Mevrouw Aisa Ike,was vriendelijk maar kon het probleem niet verhelpen.

Wij betalen geen kosten om geen beeld te hebben.

Hallo @EDAV ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Admin: adresgegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel


@EDAV 

Gaat nog niet helemaal goed zo. Klik op de groene letters hieronder: 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

En, weg!


Hallo @EDAV ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@EDAV 

Graag nog even jouw profiel volledig vullen. 


Wij hebben geen RTL4 en SBS 6 en haperend nos zenders in Nieuw Amsterdam en verder in noord/oost Drenthe.

Meerdere keren geklaagd maar KPN doet niets !!!

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Hallo @EDAV 

Inmiddels begrijp ik dat je een Nieuw Amsterdam verblijft. Dat is niet ver van mij vandaan en ik herken de klachten. Deze zenders worden uitgezonden via kanaal 46 en daarop krijg je een minder sterk signaal dan op bv de NPO-zenders. 

 

Probeer eerst eens het volgende : 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van stroom af. 

2/ Zet de antenne op een mooie hoge plek. 

3/ Zorg ervoor dat er geen potentiële storingsbron in de buurt staat van de antenne en/of de ontvanger. Denk dan bv aan een LED-lamp, een DAB+-radio of een modem. 

4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

6/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

Wat gebruik je voor antenne?

Staat de antenne binnen of buiten? 

 


@EDAV welkom op ons forum! Heb je het nog werkend kunnen krijgen?

Als je hierover liever direct contact met ons hebt kun je ons ook altijd even bellen op 0800-0402


@EDAV welkom op ons forum! Heb je het nog werkend kunnen krijgen?

Als je hierover liever direct contact met ons hebt kun je ons ook altijd even bellen op 0800-0402

@Thomas 

Ik vermoed dat er al telefonisch contact is geweest. 

 

Mevrouw Aisa Ike,was vriendelijk maar kon het probleem niet verhelpen.

 

 

Ik denk dat de oplossing gezocht moet worden in een hoog geplaatste buitenantenne in combinatie met de al eerder gegeven tips:

Hallo @EDAV 

Inmiddels begrijp ik dat je een Nieuw Amsterdam verblijft. Dat is niet ver van mij vandaan en ik herken de klachten. Deze zenders worden uitgezonden via kanaal 46 en daarop krijg je een minder sterk signaal dan op bv de NPO-zenders. 

 

Probeer eerst eens het volgende : 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van stroom af. 

2/ Zet de antenne op een mooie hoge plek. 

3/ Zorg ervoor dat er geen potentiële storingsbron in de buurt staat van de antenne en/of de ontvanger. Denk dan bv aan een LED-lamp, een DAB+-radio of een modem. 

4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

6/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

Wat gebruik je voor antenne?

Staat de antenne binnen of buiten?