Heb 2dagen geleden contact gehad met KPN of ik zoals in het verleden een Digitenne kastje kan ontvangen om tv te kijken en dit kon volgens de expert van KPN.
De volgende dag mijn kastje ontvangen en na uren lopen kloten met dat ding maar geen beeld.
Weer contact opgenomen en blijkt dat ik geensignaal kan ontvangen op mijn adres maar had hier specifiek nog naar gevraagd???
Gekeken op de website en lees dat er DOOR HEEL NEDERLAND digitenne geleverd wordt maar bij slecht ontvangst mogelijk een buiten antenne nodig heb.
Weer contact opgenomen en heeft KPN mijn kastje geprobeerd te activeren wat niet is gelukt dus is er weer een nieuwe pakket verzonden met een andere digitenne kastje erin.
Volgende dag precies het zelfde verhaal GEEN BEELD!
WEER contact opgenomen en blijkt opeens dat het niet mogelijk is om digitenne te gebruiken WTF ben gewoon voorgelogen maar er is wel snel een contract opgemaakt (typisch KPN).
Nu heb ik dus 2 nieuwe kastje liggen van KPN met zogenaamd digitenne door heel NL maar het signaal is niet constant om tv te kunnen kijken.
Ben voorgelogen om van daaruit een contract op te stellen maar werkelijk geen dienst kunnen leveren wat in het contract staat aangegeven.
Heb ook de postcode check gedaan voor digitenne en ook daar werd niets aangegeven over dat het NIET MOGELIJK is op dat stukje NL provincie Drenthe?
Probeert men gelijk de betrouwbare marktkoopman uit te hangen en mij iets anders aan te smeren!
Zielig.
DIGITENNE WERKT NIET DOOR HEEL NEDERLAND!!!
De kennis van de medewerkers van KPN beschikken niet over de juiste informatie of opleidingen.
De postcode check op KPN is ook niet betrouwbaar of correct.
VRAAG aan vrienden, familie of andere mensen met het zelfde postcode of hij/zij digitenne kunnen gebruiken en wat hun ervaring is met deze dienst (denk aan storingen, beeldkwaliteit, keuze zenders en vooral niet onbelangrijk of het is naar verwachtingen).
Contact opnemen met KPN en vragen of ze je ontvanger willen activeren, dat kan namelijk op afstand door hun ( is bij mij geprobeerd).
Maar voor je dat besluit neemt CHECK OF OP JOU NIEUWE ADRES DIGITENNE MOGELIJKS IS want bij mij kon het wel maar achteraf bleek van niet?
Excuses dat ik het hier heb geplaatst en hoop dat KPN contact opneemt met mij…
Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt