Skip to main content

@Lisa nee ik heb nog steeds niets ontvangen.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Het gaat om het installatiepakket, toch @JustNick? Als je het goed vindt kijk ik met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer of ordernummer is goed!


@Lisa  ik heb mijn gegevens ingevuld, klantnummer of ordernummer heb ik niet. in de bevestigingsemail staat alleen dat dat ik het heb besteld en dat het binnen 5 werkdagen wordt bezorgd.


Er is helemaal geen abonnement doorgekomen @JustNick. De bestelling is niet goed gegaan. Anders had je wel een ordernummer of klantnummer van ons ontvangen. Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen als je dat wenst. Ik kan ook een terugbelafspraak in het systeem zetten, zodat een collega van de klantenservice het voor je invoert en we zeker weten dat het dit keer goed gaat.

Laat het maar weten in een reactie! Hoor graag van je:slight_smile:


@Lisa  bedankt voor de moeite.

Wel vreemd dat ik dan wel bevestigingsemail heb gehad.

Belafspraak is lastig ivm werk, ik ga wel bedenken of ik een nieuwe poging ga wagen om het te bestellen.


@Lisa  ik heb opnieuw de bestelling geplaatst en € 0.01 betaald en heb wederom een bevestigingsemail, maar zonder bestelnummer of wat.


Ik zie dat ik helemaal niet meer gereageerd heb of meegekeken:astonished: . Ik hoop dat het inmiddels gelukt is. Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen! :relieved:


@Lisa  nog steeds niets ontvangen.


Hoi @JustNick! Dat meen je niet. Kun je de de laatste bevestigingsmail naar mij doorsturen en het IBAN nummer waarmee je de 1 cent betaald hebt, invullen in je profiel bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’? 

Het gaat om een Digitenne installatiepakket toch? 


@Lisa  de bevestiging email heb ik je  al eerder doorgestuurd op 23 december. bij mijn profiel kan ik nergens mijn ibannummer invullen, krijg steeds de optie dat ik mijn producten moet koppelen. tja dat is het probleem, die heb ik nog steeds niet.

ging gewoon om digitenne tv pakket + ESPN.

Ben inmiddels vanaf 5 december bezig om het te ontvangen.


@JustNick het gaat om je forum profiel niet je mijnKPN profiel. https://forum.kpn.com/settings/profile


@waltervl  thanks

 


@JustNick Zojuist de achterliggende afdeling gemaild en jouw gegevens doorgezet. Als zij de order ook niet kunnen vinden, dan bestaan de orders niet en kan ik het voor je bestellen. Zodra ik een reactie heb, laat ik het hier weten:blush:


@Lisa dank je, ik wacht het af


De bestelling gaat mis bij een externe partner/partij. We zoeken momenteel nog uit waar het misgaat. Zodra wij een antwoord hebben, laat ik het uiteraard aan je weten. 
@JustNick 


Moderator @Erik_  geeft nu elders aan : 

Zoals jullie inmiddels weten zijn er problemen met de levering. Of eigenlijk moet ik zeggen, waren. Op het moment dat je het bestelformulier hebt ingevuld krijg je direct een bevestiging dat je dat hebt gedaan. De inhoud van het formulier gaat vervolgens de bestelsoftware in die zorgt voor de daadwerkelijke levering van alles, en dat het in onze systemen allemaal goed aan elkaar gekoppeld wordt enzovoort. In die bestelsoftware ging het mis, waardoor een aantal bestellingen niet daadwerkelijk zijn doorgezet. Inmiddels is het probleem gevonden, en hersteld. Alle orders die niet zijn uitgeleverd zijn vandaag opnieuw verwerkt waardoor levering nu alsnog goed zou moeten gaan. Je krijgt de spullen dan ook binnen enkele dagen thuis bezorgd. 


@JustNick Heb je de reactie van Noordzee gelezen? :sunglasses:


@Lisa  en @Noordzee  ja gelezen en heb inmiddels de spullen ontvangen.

Bedankt voor de moeite en toelichting