Skip to main content

gister digit ontvangen .meteen geinstaleerd .geen signaal .gebeld twee verschillende medewerkrs aan de lijn gehad .geen oplossing .verbinding werd 2x verbroken .is er oplossing??

Ik heb gister een digitenne abbonoment afgesloten maar ik heb maar 3 zenders

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

hallo, ik ben ron en heb gister het digit pakket ontvangen , meteen geinstaleerd geen signaal , van alles met de antenne geprobeerd . hulp lijn gebeld van alles geprobeerd .maar nog steeds geen signaal .antenne staat hoog , zenderzoeken , terug naar fabrieks-- instellingen . maar niks helpt ,antenne licht brand 

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


@gebruikerdt

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. Dan kan een KPN Moderator je Digitenne status kontroleren.

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ik heb gister een digitenne abbonoment afgesloten maar ik heb maar 3 zenders

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

hallo, ik ben ron en heb gister het digit pakket ontvangen , meteen geinstaleerd geen signaal , van alles met de antenne geprobeerd . hulp lijn gebeld van alles geprobeerd .maar nog steeds geen signaal .antenne staat hoog , zenderzoeken , terug naar fabrieks-- instellingen . maar niks helpt ,antenne licht brand 

@gebruikerdt volgende keer maar 1 topic aanmaken….. Voor reacties zie https://forum.kpn.com/digitenne-12/geen-signaal-digit-508489


Zie je in het Digitenne menu dat je geen Digitenne ontvangst hebt, of zie je letterlijk de melding "geen signaal" en kan je niet in het menu komen?

In dat tweede geval is het meestal een kwestie van je tv op een ander HDMI kanaal zetten. Dit doe je door op de source/AV/input knop te drukken van je tv afstandbediening.


Beste @gebruikerdt, welkom! Het is inderdaad niet nodig om je vraag op meerdere plekken te stellen 🙂. Ik heb de ontvanger die ik in jouw gegevens gevonden heb, een refresh gegeven. Hij zou het nu moeten doen. Als dit niet zo is, wil jij dan in je forumprofiel ook nog het CAS ID van de ontvangen zetten? Die vind je onderop de ontvanger. Wil je het laten weten als je dat gedaan hebt? Je gebruikt Digitenne trouwens op het adres in jouw profiel?  Of gebruik je 'm ergens anders?


Hallo @gebruikerdt Werkt alles inmiddels zoals het moet? Als we nog ergens mee kunnen helpen lezen we het graag!


Ik heb gister een digitenne abbonoment afgesloten maar ik heb maar 3 zenders

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

hallo, ik ben ron en heb gister het digit pakket ontvangen , meteen geinstaleerd geen signaal , van alles met de antenne geprobeerd . hulp lijn gebeld van alles geprobeerd .maar nog steeds geen signaal .antenne staat hoog , zenderzoeken , terug naar fabrieks-- instellingen . maar niks helpt ,antenne licht brand 

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic

Hallo @gebruikerdt ,

Probeer dan eens het volgende met een kleine aanpassing op het zenders zoeken (stap 5) : 

1/ Haal de ontvanger even volledig van de stroom af. 

2/ Zet de ontvanger en jouw TV dan weer aan. 

3/ Zet de antenne op een zo hoog mogelijke plek.

4/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. 

5/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken. 

6/ Draai dan de richting van jouw antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu van jouw ontvanger.

 


Ik heb gister een digitenne abbonoment afgesloten maar ik heb maar 3 zenders

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

hallo, ik ben ron en heb gister het digit pakket ontvangen , meteen geinstaleerd geen signaal , van alles met de antenne geprobeerd . hulp lijn gebeld van alles geprobeerd .maar nog steeds geen signaal .antenne staat hoog , zenderzoeken , terug naar fabrieks-- instellingen . maar niks helpt ,antenne licht brand 

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic

Hallo @gebruikerdt ,

Probeer dan eens het volgende met een kleine aanpassing op het zenders zoeken (stap 5) : 

1/ Haal de ontvanger even volledig van de stroom af. 

2/ Zet de ontvanger en jouw TV dan weer aan. 

3/ Zet de antenne op een zo hoog mogelijke plek.

4/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. 

5/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken. 

6/ Draai dan de richting van jouw antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu van jouw ontvanger.

 

@gebruikerdt 

Heb je de bovenstaande procedure al uitgevoerd?Â