Skip to main content

Al telefonisch contact gehad. 

Maar ik heb al maanden problemen met het geluid. Telkens weer gaat het vanzelf op mute.

Als ik hem dan weer harder zet met de ab dan gaat ie met de zelfde rotvaart weer op mute. 

Erg frustrerend is dit. 

Graag zie ik dit opgelost. 

 

Allereerst: welkom op het forum!

Wat een apart en vervelend probleem, @BramCoco . Zie je dan ook het mute symbool rechtsonder in beeld?

Welke ontvanger heb je?

Heb je al gebeld naar kpn 0800-0402 ?

Dat is namelijk wat sneller dan via het forum. De wachtrij voor een kpn moderator hier is ongeveer 3 dagen.


Ja ik heb de klantenservice hier over gebeld. En ja ik zie duidelijk de mute icon in beeld. 

Ik heb de zo genoemde HD kast staan. 

Heb al een nieuwe ab gehad. Ook dit lost het probleem niet op.

 

Met interactie tv heb ik totaal geen problemen 


Gaat de TV of de digitenne ontvanger op mute ?

Met welke afstandsbediening zet je het geluid weer aan ?

Hoe dan ook, het kan zijn dat een afstandbediening onbedoeld iets doet, zet het geluid weer aan en leg de AB even onder een kussen of zo, voor de test.


Met de ab van het kastje. Ab al in de badkamer gelegd en andere kamer. Maar het probleem blijft. Echt super vervelend


Aha, dat had je zelf ook al bedacht. Dan moet de ontvanger defect zijn, dat wordt dan omruilen.

Laatste test, dek het IR ontvang oogje vd ontvanger af zodat er geen signaal ontvangen kan worden, ik zou niet weten waar dat signaal vandaan zou kunnen komen maar je weet maar nooit, dan heb je alles gedaan wat er mogelijk is.

IR = infrarood "licht”


Ook al gedaan. 

Begon al te bedenken dat ik spoken in huis zou hebben 👻👻


Ik bedoelde of het de ZXV7200 of de RBX2800 is?


Vroeger toen nog veel mensen digitenne hadden ging ik de buurt langs met de AB om zo'n geintje uit te halen.:grinning:


Hallo @BramCoco ,

Dit gaat ongetwijfeld uitdraaien op het omruilen van jouw Digitenne-ontvanger. 
 

Zorg dat jouw profiel volledig gevuld is, dus inclusief klantnummer. 
 

Een moderator zal de omwisseling vast verder regelen. 


Peter. Het is de eerste die zy


Je ziet dus steeds dit teken :mute: rechtsonder verschijnen?

 


Ja zoals ik ook in eerdere berichten aan gaf.

 


Nog één vraag: kun je nog TV kijken met geluid via een evt. tweede ontvanger of anderszins of heb je er maar één en geen alternatief als Interactieve TV ofzo?


Heb er een. 

Interactieve werkt perfect

 

Heb geen andere kastje


Morgen mag ik nieuw kastje ophalen bij afhaalpunt


OEPS:kissing_closed_eyes: … hier had ik overheen gelezen in een eerder bericht hier:

Met interactie tv heb ik totaal geen problemen 

 

Morgen mag ik nieuw kastje ophalen bij afhaalpunt

Totaal nog nergens in het topic gelezen dat dit stond te gebeuren….. Het nieuwe Digitenne-kastje gaat het vast wel goed doen. Wel eerst zenders zoeken…. Gebruik dan best Uitgebreid zoeken!

BELANGRIJK: DE AFSTANDSBEDIENING EN ANTENNE HOUDEN, JE KRIJGT NML ALLEEN EEN NIEUW KASTJE.


 

Totaal nog nergens in het topic gelezen dat dit stond te gebeuren….. Het nieuwe Digitenne-kastje gaat het vast wel goed doen. Wel eerst zenders zoeken…. Gebruik dan best Uitgebreid zoeken!

BELANGRIJK: DE AFSTANDSBEDIENING HOUDEN, JE KRIJGT NML ALLEEN EEN NIEUW KASTJE.

Op Het moment dat ik dit poste belde ik ook met KPN. Volgens de dame aan de telefoon moest ik ook de ab mee nemen. Geen probleem. Heb een extra liggen 😉


Hallo @BramCoco ,

Dit gaat ongetwijfeld uitdraaien op het omruilen van jouw Digitenne-ontvanger. 
 

Zorg dat jouw profiel volledig gevuld is, dus inclusief klantnummer. 
 

Een moderator zal de omwisseling vast verder regelen. 

Morgen mag ik nieuw kastje ophalen bij afhaalpunt

 

@BramCoco 

Ik begrijp hieruit dat je de omwisseling van de ontvanger telefonisch al hebt geregeld. Daarmee zal het probleem wel verholpen zijn. 

 


Topic mag wat mij betreft op slot