Skip to main content

WAAROM HEB IK MAAR 3 ZENDERS MET EEN VOLLEDIG ABONNEMENT.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Zonder caps-lock is je vraag veel duidelijker leesbaar en duidelijk genoeg. 


@H.J.Vegter Welkom op het forum. Ik begrijp dat je een Digitenne abonnement hebt en maar 3 zenders kunt kijken. Krijg je bij de andere zenders een foutmelding of is er iets anders aan de hand? Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen met het CAS-id van je Digitenne ontvanger? Deze vind je op de sticker onderop de ontvanger en begint meestal met een 4 of een 7. 


WAAROM HEB IK MAAR 3 ZENDERS MET EEN VOLLEDIG ABONNEMENT.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

@H.J.Vegter 

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Nadat de moderator jouw abonnement weer heeft geactiveerd, doen de zenders het over het algemeen binnen een uur weer.


@H.J.Vegter Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!