Skip to main content

Ik probeer al 2 dagen contact te krijgen met KPN. Op verschillende tijdstippen op de dag gebeld. Ik heb via een chat geprobeerd contact te krijgen. Ik ben in een KPN winkel geweest. En nog steeds geen Digitenne. Wat een slechte bereikbaarheid zeg. En alle tips die gegeven zijn, heb ik uitgevoerd. Ik ben toch echt afhankelijk van een persoon die een administratieve handeling uitvoert.

Alle benodigde gegevens staan in mijn profiel. Kan er iemand AUB voor zorgen dat we vandaag nog TV kunnen kijken?

Hallo @DigitenneE016 ,

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Dit kan enkele dagen duren. Zet de ontvanger wel alvast aan op NPO1. De TV kan eventueel uitblijven. 

Overigens kun je nu op dit moment al naar zes zenders kijken : NPO 1.2.3, twee regionale zenders en NPO 2 Extra. 


Gedaan.


Hoi @DigitenneE016, ik zie dat je nog een keer gebeld hebt en dat jouw Digitenne ontvanger geactiveerd is. Veel kijkplezier!