Skip to main content
Antwoord

Ik heb een nieuwe kabel van de antenne voor Digitenne nodig

  • November 13, 2022
  • 16 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik heb een nieuwe kabel van de antenne van de digitenne nodig

Beste antwoord door Noordzee

Dat bepaalt een moderator. Die kan jou een vervangende antenne sturen.

Geef dan nog wel even aan of het om een binnenantenne gaat of om alleen een buitenkabel.

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.    

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 13, 2022

Hallo @Peet49 ,

Gaat het om een buitenantenne? Dan heb je deze tien meter lange kabel nodig : 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2731015/digitenne-antenne-coax-kabel-10-meter/?pos=1052

Gaat het om een binnenantenne? 

Dan wordt meteen de antenne vervangen voor de nieuwste type : De Funke V6, daar zit een kortere en dunne kabel bij. 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2357641/digitenne-antenne-v6/?pos=340

 

 


  • Auteur
  • Topper
  • November 13, 2022

Ik huur deze antenne ...krijg ik die dan of moet ik die dan kopen?


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 13, 2022

Dat bepaalt een moderator. Die kan jou een vervangende antenne sturen.

Geef dan nog wel even aan of het om een binnenantenne gaat of om alleen een buitenkabel.

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.    


  • Auteur
  • Topper
  • November 13, 2022

Ingevuld 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 13, 2022

Geef dan nog wel even aan of het om een binnenantenne gaat of om alleen een buitenkabel.


  • Auteur
  • Topper
  • November 13, 2022

Om een binnenantenne


  • Auteur
  • Topper
  • November 14, 2022

Moet ik dezezelf bestellemof hoe gaat dat nu?


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 14, 2022

Een moderator gaat jou dit toesturen. Maar er is wel een wachttijd van enkele dagen. 


  • Auteur
  • Topper
  • November 14, 2022

Fijn ..dank voor je reactie 


  • Auteur
  • Topper
  • November 16, 2022

Ik zie het nog niet in mijn bestellingen staan of dat het verstuurd is 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 16, 2022

Het duurt enkele dagen, je bent nog niet aan de beurt. 

Even geduld nog. 


  • Auteur
  • Topper
  • November 16, 2022

Wachten duurt lang als je geen tv kan kijken!


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 16, 2022

Daarom had ik ook direct de links gegeven zodat je het zelf kon bestellen. 

 


  • Auteur
  • Topper
  • November 16, 2022

Wat een onsympathieke antwoorden krijg ik!


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Peet49, welkom! Op het forum heb je vooral contact met andere klanten. Forumgebruikers net als jij. Ook moderators zijn aanwezig en springen in wanneer nodig. Dat kan enkele dagen duren. Wil je direct contact, dan kan je altijd bellen met 0800-0402. Voor wat betreft de kabel/antenne: ook onze nieuwste antenne, de V6, is een binnen antenne. Ik bestel een nieuwe antenne en ook direct een kabel erbij. Die kabel werkt volgens mij niet op de oude antenne namelijk. Je kunt het pakket vanaf morgenmiddag ophalen bij de Primera in jouw buurt. Je ontvangt een sms zodra het pakket er ligt. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. 


  • Auteur
  • Topper
  • November 16, 2022

Wat fijn zeg ..dank je wel!