Skip to main content

Ik heb een nieuwe kabel van de antenne van de digitenne nodig

Hallo @Peet49 ,

Gaat het om een buitenantenne? Dan heb je deze tien meter lange kabel nodig : 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2731015/digitenne-antenne-coax-kabel-10-meter/?pos=1052

Gaat het om een binnenantenne? 

Dan wordt meteen de antenne vervangen voor de nieuwste type : De Funke V6, daar zit een kortere en dunne kabel bij. 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2357641/digitenne-antenne-v6/?pos=340

 

 


Ik huur deze antenne ...krijg ik die dan of moet ik die dan kopen?


Dat bepaalt een moderator. Die kan jou een vervangende antenne sturen.

Geef dan nog wel even aan of het om een binnenantenne gaat of om alleen een buitenkabel.

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.    


Ingevuld 


Geef dan nog wel even aan of het om een binnenantenne gaat of om alleen een buitenkabel.


Om een binnenantenne


Moet ik dezezelf bestellemof hoe gaat dat nu?


Een moderator gaat jou dit toesturen. Maar er is wel een wachttijd van enkele dagen. 


Fijn ..dank voor je reactie 


Ik zie het nog niet in mijn bestellingen staan of dat het verstuurd is 


Het duurt enkele dagen, je bent nog niet aan de beurt. 

Even geduld nog. 


Wachten duurt lang als je geen tv kan kijken!


Daarom had ik ook direct de links gegeven zodat je het zelf kon bestellen. 

 


Wat een onsympathieke antwoorden krijg ik!


Beste @Peet49, welkom! Op het forum heb je vooral contact met andere klanten. Forumgebruikers net als jij. Ook moderators zijn aanwezig en springen in wanneer nodig. Dat kan enkele dagen duren. Wil je direct contact, dan kan je altijd bellen met 0800-0402. Voor wat betreft de kabel/antenne: ook onze nieuwste antenne, de V6, is een binnen antenne. Ik bestel een nieuwe antenne en ook direct een kabel erbij. Die kabel werkt volgens mij niet op de oude antenne namelijk. Je kunt het pakket vanaf morgenmiddag ophalen bij de Primera in jouw buurt. Je ontvangt een sms zodra het pakket er ligt. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. 


Wat fijn zeg ..dank je wel!