Momenteel nog bij Ziggo, zodra glasvezel er is stap ik over.
Ziggo hanteert ook C1 + module.
Is dit hetzelfde ? maw
Al die technische kreten snap ik niet zo goed. Wifi versterkers nog wel steeds nodig ?
Momenteel nog bij Ziggo, zodra glasvezel er is stap ik over.
Ziggo hanteert ook C1 + module.
Is dit hetzelfde ? maw
Al die technische kreten snap ik niet zo goed. Wifi versterkers nog wel steeds nodig ?
Beste antwoord door PeterG
Hoi, Halarm144, welkom bij TERUG kpn én op het forum! (je laatste bezoek hier op het forum was ruim 3 jaar geleden)
Een C1 (Cee één) module bestaat niet. Het is overal CI ofwel Common Interface.
Dit bericht heb je geplaatst bij Digitenne. Dan kijk je tv via de ether met 30 zenders ZONDER opnemen, pauzeren, terugkijken e.d. Digitenne kan sinds afgelopen week met CI+ module, maar dan kijk je dus alleen live. Ik denk dat je dat niet bedoeld, want….
Je gaat naar glasvezel, dus je vraag had bij KPN TV (interactieve tv) moeten staan. Je krijgt dus KPN TV (i. TV). Dat kan niet met een CI+ module. Maar met een losse ontvanger. Net als dat je ook alleen bij Ziggo met die losse ontvanger kunt kijken en opnemen, CI+ module is ook daar wat beperkt.
Er zijn 4 televisiemerken (LG, Samsung, Philips, Sony) waarmee je met een app erin tv van kpn kunt krijgen. Heeft wel minder zenders (o.a. geen Duitse) en minder mogelijkheden (bij oa BBC First en SBS9 geen opnamen; geen radiokanalen) dan de losse ontvanger.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.