Skip to main content

ik wil mijn internet en tv abonnement omzetten naar alleen een digitenne abonnement ivm tijdelijke verhuizing. Wij gaan tijdelijk op de camping wonen, zonder vaste wifi aansluiting. Wij hebben daar al digitenne, via ons huidige abonnement. Dat willen we dus voortzetten en internet en interactieve TV (tijdelijk) stopzetten. Hoe kan ik dit het beste Regelen? Via Mijn KPN Kom ik er niet uit. 
 

Hey @Noordwijk, wat jij wil is zeker mogelijk. Dit kun je het beste regelen via de Verhuisafdeling van de klantenservice. Je kunt deze collega's bereiken via 0800-0402 of door een chat te starten op onze website. 


En @Noordwijk ? 

Is het omzetten van jouw abonnement gelukt via 0800-0402 of de chat? 

Als je overstapt naar Digitenne-only, ga je helaas wel 18 euro per maand betalen in plaats van 5 euro per maand. 

 

 


Hallo Noordzee, 

ik kreeg van de collegas door dat ik moet wachten met het doorgeven totdat ik echt verhuis, omdat ik anders mijn interactieve TV niet kan gebruiken. Kennelijk kan een omzetting in Digitenne niet in het voren geregeld worden maar gaat dit gelijk in. 
 

dus volgende week ga ik dit regelen en hoop ik dat het goed komt. 
 

 


Het is inmiddels geregeld. Kosten Digitenne only zijn 18,- + 5,- voor de ontvanger. 
maar is voor ons een prima tijdelijke oplossing. Bij verhuizing naar de nieuwe woning gaan we weer het complete pakket bij KPN nemen. 
mvg