Skip to main content

Ik belde de klantenservice maar wordt hier naartoe gedirigeerd. Zijn er vandaag 25 06 2020 soms werkzaamheden aan het KPN netwerk? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hier zijn gewoon alle TV kanalen beschikbaar dus moet er haast iets anders aan de hand zijn.

Heb je jouw TV ontvanger al een keer helemaal opnieuw opgestart?


Ja dat heb ik idd al gedaan aangezien de tv ontvanger en de Experia box van stroom waren afgesloten maar ik probeer het nog eens. 

Trouwens bedankt voor de snelle reactie.. 


Helaas nog steeds geen verbinding.. Mijn LGtv geeft aan dat de kanaalmap leeg is en of ik wil gaan beginnen met automatisch zoeken. Helaas worden er geen tv/radio zenders gevonden. Wat nu? 


Maar TV kijken bij KPN doe je ofwel via de iTV app ofwel via een TV ontvanger, niet via de kanaalkeuzen op de televisie zelf.

Ik denk dat je met de source knop van de afstandsbediening eerst even de juiste bron (ingang) moet selecteren.


Oef! Voel me nu wel een beetje onnadenkend haha.. bleek idd ingesteld te zijn op de verkeerde bron.. Zal dan wel op de afstandsbediening hebben gelegen ofzo..in ieder geval ben ik blij dat de boel weer werkt, bedankt! 


Heb je toevallig een Arris VIP5202 en heb je daarbij de energiespaarstand (stand-by) aan staan?


Reageer