Skip to main content
Wanneer is de planning dat de insteekkaart weer terug komt? Wij gebruiken Digitenne op de camping en hebben dus nu twee afstandsbedieningen en een ontvanger. Dit betekent meer gewicht en opslagruimte.

De insteekkaart was hiervoor de praktische oplossingen.
Beste @Warrie



De Insteekkaart komt niet meer terug, deze is vervangen voor de TV ontvanger. Deze is wel aardig wat kleiner dan de vorige Digitenne ontvangers.
Oeps, niet zo prettig dus (voor ons)
Oeps, niet zo prettig dus (voor ons)

Ik kan er ook helaas niks aan doen, maar die nieuwe ontvangers zijn niet zo groot. En je hebt met deze ontvangers een goede beeldkwaliteit, deze worden in HD gestreamd. Want als je nog een oude kastje hebt met alleen NPO 1, 2 en 3 dan kijk je in SD.

En bij de nieuwe ontvangers kun je beter een goede buitenantenne hebben.



Ontvanger 1:







Ontvanger 2:





Buitenantenne:



Je kunt er ook voor kiezen om een sterke buitenantenne te kopen, deze wordt niet vergoed door de KPN:



Funke YagiNX 2





@Warrie ik hoop dat ik je zo genoeg informatie heb gegeven.
Goedemorgen @Warrie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Er is op dit moment nog geen planning wat betreft de insteekkaart, of het überhaupt nog een keer terugkomt. Het is vaker aangegeven dat klanten hier nog wel behoefte aan hebben, en dit zal zeker worden meegenomen. Maar vooralsnog staat een nieuwe versie van de insteekkaart niet op de planning en moeten we het doen met de nieuwe HD tv-ontvangers!

Hallo @Warrie ,

De insteekkaart is nu weer terug als een CI+-module! 

Lees er hier alles over: 

Â