Skip to main content

Nou dat heb ik dus het lukt KPN al een half jaar lang niet om normaal af te schrijven.

Ben het zat die aanmaningen en iedere keer bellen of ze het nu goed willen regelen.

Stap wel over naar een andere provider.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Ook bij die volgende provider zul je ervoor moeten zorgen dat ze normaal af kunnen schrijven neem ik aan?


Klopt,  aan mij ligt het niet saldo voldoende rekening is correct, en beschikbaarheid voor incasso.

Simonly wordt iedere maand keurig afgeschreven alleen internet en tv niet ook niet na 6 keer bellen

 


Download de MijnKPN app. Ga naar Overzicht > Thuis > Bekijk meer opties > (scroll naar beneden) Persoon- en betaalgegevens > Klik op je rekeningnummer > Klik op het potlood > Pas je rekeningnummer aan. Succes!


Even wachten tot een KPN medewerker het ziet en oppakt.


Ook al gedaan chatbox en alles


Hallo @Janmartin! Welkom op ons Forum. Als wij niet (meer) automatisch incasseren, dan is hier iets aan vooraf gegaan. Enig idee wat er een half jaar geleden (ongeveer) is veranderd? 
Ik kan het mandaat om te kunnen incasseren opnieuw activeren. De bank moet het dan alleen nog verwerken en klaar is kees. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Postcode, huisnummer, klantnummer én het volledige IBAN nummer graag. Je mag je bankrekeningnummer invullen bij Persoonlijke Opmerkingen.

 Ik hoor graag van je:blush:


Een half jaar geleden opgezegd en de opzegging ongedaan gemaakt, mandaat is al een keer geactiveerd

 

 


Hallo @Janmartin! Welkom op ons Forum. Als wij niet (meer) automatisch incasseren, dan is hier iets aan vooraf gegaan. Enig idee wat er een half jaar geleden (ongeveer) is veranderd? 
Ik kan het mandaat om te kunnen incasseren opnieuw activeren. De bank moet het dan alleen nog verwerken en klaar is kees. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Postcode, huisnummer, klantnummer én het volledige IBAN nummer graag. Je mag je bankrekeningnummer invullen bij Persoonlijke Opmerkingen.

 Ik hoor graag van je:blush:

Ingevuld


Hallo @Janmartin! Je hebt het volledige IBAN nummer nog niet toegevoegd aan Persoonlijke Opmerkingen] in je profiel. Ik zou deze graag controleren, want je gebruikt twee verschillende bankrekeningnummers. Een voor vast en één voor mobiel. 
De vakjes in je profiel waar ‘privé’ achterstaat, zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators. 


Is voor beide hetzelfde


Dankjewel! Het bankrekeningnummer klopt dan in ieder geval wel.  Voor het mobiele nummer dat eindigt op 87 gebruik je een ander bankrekeningnummer. Dat bankrekeningnummer eindigt op 266. 

Ik kan op dit moment mandaat helaas niet activeren. Dit lukt mij alleen als er een bedrag openstaat. We kunnen wachten tot 21 januari. Dan komt de nieuwe factuur uit. Of je kunt bellen en vragen voor collections. Dit is onze financiële afdeling die direct een verzoek tot automatische incasso kan indienen. Tevens kunnen zij zien waarom het tot dusver niet gelukt is om automatisch te incasseren. 


Aanmaning  ontvangen bedrag staat open succes er mee


Dankjewel @Janmartin ! Het is aangevraagd. Ik kan geen eerder mandaat verzoek vinden, dus ik vermoed dat het in het verleden niet goed is gegaan. Je kunt het bedrag overmaken. Hopelijk wordt dit voor het eind van de maand verwerkt zodat we het bedrag in februari wel afschrijven. 


Dank je Lisa,

De factuur zal ik zelf overmaken  evenals die van februari en maart.

Daarna stap ik over naar een andere provider.

Met vriendelijke groet, Jan.


:sweat_smile: Haha, dat meen je niet! Is goed uiteraard.:stuck_out_tongue_winking_eye: