Skip to main content

HALLO

Ik krijg via digitenne alleen NPO 1,2,3 op tv.  

Geen RTL SBS etc. In mijn abonnement  staat dat ik digitene gratis heb !

 

 

Dat is balen. Laat je Digitenne kastje een uur op  NPO1 staan, dan wordt er automatisch een activatie signaal naar je kastje gestuurd. Daarna zou je alle zenders moeten kunnen zien. Welke foutmelding krijg je als je naar bijvoorbeeld RTL4 gaat?

 

Als dat niet lukt dan wil een moderator graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.      

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Hi @Johnnyboyke, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @waltervl al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank. :relaxed: Heeft dit het probleem verholpen? Mocht dat niet het geval zijn, zou je dan de vraag van Walter kunnen beantwoorden en jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer