Beantwoord
Nieuwe digitenne decoder is erg traag
Wij zijn al wer enige tijd in het bezit van de nieuwe digitenne decoder welke we na de omzetting naar het nieuwe systeem hebben ontvangen.
nu vinden we de decoder wel heel erg traag reageren.
Zappen tussen de kanalen duurt erg lang.
Is dit met behulp na een instelling nog aan te passen, of is dit gewoon een fout in de software?
Men zou verwachten dat nieuw apparatuur juist sneller reageert, maar dit is echt een flinke stap terug.
nu vinden we de decoder wel heel erg traag reageren.
Zappen tussen de kanalen duurt erg lang.
Is dit met behulp na een instelling nog aan te passen, of is dit gewoon een fout in de software?
Men zou verwachten dat nieuw apparatuur juist sneller reageert, maar dit is echt een flinke stap terug.
Beste antwoord door Showa
Beste Noordzee
allereerst wil ik u bedanken voor de adviezen, inzet en interesse.
helaas heb ik tot op heden geen wezenlijke verschillen kunnen ontdekken, dus vrees ik dat ik echt op de grens van het ontvangstbereik zit en dat er misschien nog een verbetering valt te halen met een andere antenne.
mogelijk dat ik hier in de vakantie nog eens iets mee ga proberen.
Bekijk origineelallereerst wil ik u bedanken voor de adviezen, inzet en interesse.
helaas heb ik tot op heden geen wezenlijke verschillen kunnen ontdekken, dus vrees ik dat ik echt op de grens van het ontvangstbereik zit en dat er misschien nog een verbetering valt te halen met een andere antenne.
mogelijk dat ik hier in de vakantie nog eens iets mee ga proberen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.