Skip to main content

Nog even een compliment voor de hulp bij de digitenne problemen, dank jullie wel.

We zaten jammer genoeg achter een dikke flatgebouw daar kon geen digitenne signaal om heen.

Jullie hebbe al het mogelijke uit de kast gehaald, daaro ben ik ook weer even op bezoek omdat te vermelden.

Met een hartelijke groet,

Fam JJenA.

Hallo @JJenA ,

Leuk dat je hier KPN komt bedanken. En mooi dat je nu ongestoord naar Digitenne kunt kijken. 
 

Mocht er weer een keer wat zijn, dan zitten we hier klaar voor je. Je kunt dan ook gebruik maken van onze kennisbank: 

En hier staat leuke informatie over de nieuwste ontwikkelingen bij Digitenne: 

 


Hallo @JJenA ,

Leuk dat je hier KPN komt bedanken. En mooi dat je nu ongestoord naar Digitenne kunt kijken. 
 

 

Haha dat heb ik niet gezegd dat we nu ongestoord onder die omstandigheden toch Digitenne kunnen kijken, nee dat is nooit goed gekomen, maar toch uit waardering bezoek ik het forum om jullie als nog te danken voor de moeite die jullie hebben gedaan om ons te helpen, wat jullie in de kast hebben hebben jullie er uit gehaald.

 

Groet,

@JJenA 


Hoi @JJenA, ondanks dat het niet opgelost is, vind ik het fijn om te lezen dat je ons forum zo ervaren hebt! Laat het gerust hier weten als we met je mee kunnen denken, je weet ons hier te vinden :)


Ik heb nog wel een waardevolle tip voor de KPN.

Bedrijven hebben ontzetten veel baad gehad bij de versuftheid van de amateur op allerlei gebied.

Ik ben gepensioneerd maar heb me in vele dingen kunnen bekwamen in mijn leven.

 

We hebben een korte tijd in Mussenkanaal gewoond maakten ook daar gebruik van de digitenne, de ontvangst is daar vrijwel onmogelijk, ik had gebruik gemaakt van een tip op het internet hoe de antenne te maken en we hadden weer een aardig goede ontvangst, de KPN zou het misschien bijwerken tot een TOP antenne, die zowel thuis als onder weg gebruikt kan worden.

 

Graag dat jullie de TIP door spelen, laat het ons weten of de tip gebruikt gaat worden, of wat de overwegingen zijn om het niet of wel verder te ontwikkelen


@JJenA Erg knap dat je je in zo veel dingen hebt verdiept - en dat je zelfs een eigen antenne hebt gemaakt waarmee je vrij goede ontvangst had! 

Tips zijn altijd welkom. Ik kan niet beloven wat ermee gebeurt, maar we spelen suggesties graag door. We doen ons best om onze diensten steeds weer te verbeteren. De terugkoppeling op wat ermee gebeurt zou ik je graag geven, maar die krijgen we zelf vaak ook niet of niet meteen. Je kunt voor het laatste nieuws ons forum bijvoorbeeld in de gaten blijven houden.


@JJenA Erg knap dat je je in zo veel dingen hebt verdiept - en dat je zelfs een eigen antenne hebt gemaakt waarmee je vrij goede ontvangst had! 

 

Wat is knap, je hebt het of je hebt het niet, waar een ander jaren voor moet blokken, heeft een ander geen moeite mee.

 

Weet je Alexandra, we hadden gigantisch rijk kunnen worden, maar dat heeft ook vele nadelen.

Ik heb vanaf kleine jongen, veel ideeën en uitvindingen, je kan het een gave noemen, net als een kind dat van nature bijzonder goed een instrument kan bespelen zonder echt voor te hebben geleerd.

Complete dingen had ik zo lopende weg in mijn hooft, van heel klein tot mega projecten, maar heb er nooit wat mee gedaan.

 

Â