Skip to main content

Door een brand bij Domino's op t Rond in Houten zijn alle glasvezels verbrand. Als noodoplossing heb ik nu Digitenne. Vanaf het begin heeft deze niet gewerkt, althans alleen ned 1,2 en 3. Ik betaal het volle pond voor het totale zenderaanbod en KPN doet niks. Ik heb nu een hotline met 0800-0402 maar niemand kan er wat aan doen. Iedere dag moet hij het de volgende dag gaan doen. Ik bel nu dagelijks meerdere keren en het helpt niks. Lekkere service KPN!!!!!!

 

Je Digitenne kastje mist dus een activatie signaal en blijkbaar staat er in de KPN systemen iets verkeerds. Want dit zou inderdaad appeltje-eitje moeten zijn.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 


Zeer plotseling heb ik ontvangst van alle zenders. Of dit met mijn terecht boze reactie te maken heeft weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ik vanavond eindelijk TV kan kijken.

 

 


HaHa @HDN ,

Fijn dat je beeld hebt op alle zenders. :thumbsup_tone4:  Maar het heeft niets met jouw forumpost te maken. Want je hebt nog niet jouw gegevens vermeld. Dus dan kom er ook geen activatie verstuurd worden door een moderator. Laten we het maar op toeval houden dat de activatie nu alsnog is geregeld door KPN. 

Veel plezier met jouw Digitenne-ontvanger !

Â