Skip to main content

Goedenavond, vanmiddag digitenne geïnstalleerd maar nog steeds alleen ned 1, 2 en 3. Bij de overige zenders krijg ik steeds foutcode E016-0. 

 

Hallo @Hoh79 ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Goedenavond, zojuist alle info aangevuld!


Hi @Hoh79! Vervelend te horen dat de Digitenne het niet direct doet. Ik heb een aanvraag gedaan om deze alsnog te laten activeren. Dit hoort binnen een werkdag te zijn gedaan. 

Wil je hier laten weten of alle zenders in ieder geval maandagmiddag het weer doen?


Hallo Bram, gisterenavond is dit noodpakket met digitenne door een monteur van KPN voor ons aangevraagd omdat er waarschijnlijk ergens een kabelbreuk is naar onze glasvezel aansluiting. Dit pakket is vandaag geleverd . Kan het zijn dat digitenne nog helemaal niet geactiveerd is, aangezien het pas op vrijdagavond is aangevraagd en jullie afdeling van digitenne alleen op werkdagen bereikbaar is?


Klopt @Hoh79 , dat is inderdaad de reden. Maandag gaan ze ermee aan de slag. 


Hallo @Hoh79 

Laat maandag de ontvanger dan aanstaan op NPO1 anders ontvangt hij het activatie signaal niet.

De TV mag je natuurlijk wel uitzetten.


@Hoh79 net niet helemaal. Het Direct Online Pakket wordt geactiveerd opgestuurd. Alleen gaat er in sommige gevallen iets mis bij de activatie. Daardoor heb je in die gevallen alleen Nederland 1, 2 en 3. Als dat zo is sturen we een bericht aan het team die de pakketten in beheer hebben. Die activeren deze dan alsnog. Dit team is alleen op werkdagen aanwezig. 


Het werkt! Bedankt voor de moeite. 

Even een andere vraag. De monteur had me verzekerd dat ik vanochtend gebeld zou worden door iemand van KPN netwerk, aangezien het probleem in de glasvezelaansluiting buiten de woning zit. Echter nog niks vernomen.

 

Wie kan ik hier over contacteren? Het is aardig dat we een noodpakket krijgen met digitenne en een 4g router, maar streamen zit er nu niet bij met een datalimiet. 


Fijn dat het vandaag is gaan werken! 👌🏾

 

Wat betreft glasvezel : 

KPN Netwerk is een ander bedrijf dan de provider KPN. 

De contactgegevens van hun staan hier: 

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/


Het werkt! Bedankt voor de moeite. 

Even een andere vraag. De monteur had me verzekerd dat ik vanochtend gebeld zou worden door iemand van KPN netwerk, aangezien het probleem in de glasvezelaansluiting buiten de woning zit. Echter nog niks vernomen.

 

Wie kan ik hier over contacteren? Het is aardig dat we een noodpakket krijgen met digitenne en een 4g router, maar streamen zit er nu niet bij met een datalimiet. 

Je kunt  wel streamen.  Maar als er meerdere mensen tegelijk 4k gaan streamen is het snel op.

Je kunt trouwens zelf de bundel weer aanvullen door met 0800 0402 te bellen en het geautomatiseerde menu te doorlopen.