Skip to main content

Wij zijn verhuist. In onze nieuwe woning hebben we nog geen internet. Over een paar maanden worden we aangesloten op het glasvezel. Ivm het ontbreken van het internet hebben wij gratis een 4g modem ontvangen en even later een digitenne. Het 4g werkt naar wens. De digitenne zorgde ongeveer een week voor meer dan 30 zenders, maar daarna nog maar voor 5. Meerdere malen gebeld met de servicedesk. Het antwoord is vaak geweest; "wij hebben reset en over ongeveer 8 uur kan het zijn dat de zenders weer allemaal terug zijn". OF "u wordt teruggebeld". Maar helaas; KPN belt mij niet terug. 

Ondertussen krijg ik wel een rekening zoals dat op mijn vorige adres gebeurde, waar we tv, internet en vaste telefonie afnamen. 

KPN; het onlinepakket zou gratis zijn. Graag reductie van het geld en graag weer de ongeveer 30 zenders met de Digitenne terug. 

Hoe kan dit worden opgelost?

Gr Franky D

Hallo @Franky D ,

Een moderator wil graag een activatiesignaal (laten) versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Zet jouw ontvanger aan op NPO 1. De TV kan desgewenst uitblijven. 

Hou er rekening mee dat het enige dagen kan duren. 

Duurt dat te lang? Bel dan morgen vanaf 8.00 weer met 0800-0402.

(Waarschijnlijk heb je nu zes zenders : NPO 1,2,3 , tweemaal regionaal en NPO 2 Extra.


Is opgelost, we hebben weer alle zenders. Gr 


Mooi zo 👍🏾