Ik had de vorige week twee keer pech: eerst ging er een digitenneontvanger kapot , en die werd, na goed contact met de klantenservice, keurig omgeruild. Vervolgens , en dat maakt dit verhaal kennelijk erg ingewikkeld voor de kpn, begaf mijn tweede kastje het ook. Ook daar onterecht code 016: zgn geen abonnement. Klantenservice liet mij weer allerlei tests doen, maar zonder resultaat. Hij raadde om de volgende dag terug te bellen: de afmeldprocedure van het net ontvangen omgeruilde kastje zat verdere actie in de weg.
Op 25 maart had ik een vriendelijke dame aan de telefoon. Eerst weer de hele recoveryprocedure doorlopen, daarna de conclusie dat ook deze ontvanger omgeruild moest worden. Bovendien zou ze een nieuwe, recente antenne meesturen.
Een uur later kreeg ik een sms met een opdrachtnummer. Maar de postnl melding bleef achterwege.
Op maandag 27 maart kwam er weer geen mail. Dinsdagmiddag contact met de klantenservice: uw opdracht is in behandeling, u heeft een opdrachtnummer.
Dezelfde middag ontving ik, zonder Postnl-melding , onder het gemelde opdrachtnummer alleen een antenne. Geen digitenneontvanger. De
klantenservice zou het uitzoeken: moment geduld. Na 60 minuten wachten heb ik opgehangen, de lijn bleef dood.
vanochtend opnieuw gebeld en de klantenservice zei dat het nog steeds in behandeling was. Van de antenne wist ze niks. U moet maar geduld hebben.
ik zit nu bijna een week zonder tv in mijn buitenhuisje. En betaal er wel voor. Ik betwijfel of dit ooit nog goed kan komen, de klantenservice kan ‘ in behandeling’ niet inzien
Casnr van het defecte kastje staat op mijn afgeschermde pagina, zichtbaar voor mij en kpn.