Skip to main content

Is het wat om Ons-Tv tijdelijk toe te voegen aan het Digitenne pakket. Dit voor de oudere kijkers. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @Wilries, welkom op het forum!
Het zou erg leuk zijn als Digitenne ook tijdelijk een of meerdere extra zenders zou krijgen, dit is bij Digitenne  echter niet zo makkelijk te regelen omdat de mogelijkheden redelijk beperkt zijn.

Ik heb deze vraag wel voorgelegd aan de Digitenne mensen, zodra ik een reactie van ze ontvang hoor je weer van mij!

 


Het probleem is dat er geen ruimte is voor extra zenders. Een wijziging van het zenderpakket is natuurlijk wel mogelijk. 


ONS zit op kanaal 25 van 01:00 uur tot 06:00 uur. Er is geen ander tijdslot beschikbaar. Alles is vol bij Digitenne.

Op mijn voorstel om tijdelijk Film1 Premiere door te geven via 24 weet ik niet of dat nog ergens terecht is gekomen. Er kijkt nu toch geen hond naar Fox Sports. Maar KPN heeft wel een contract met hen, dus zullen er bijv. wel afspraken met zowel F.S. als met een vervangende zender gemaakt moeten worden. Dat is nooit van vandaag op morgen.


ONS TV wordt op dit moment inderdaad al uitgezonden via Digitenne, vandaar dat ik de Digitenne mensen heb gevraagd of het mogelijk is om de zendtijd hiervan te verruimen, aangezien er nu toch geen voetbal uitgezonden zal worden. Zender 24 en 25 zouden wat mij betreft uitstekend gebruikt kunnen worden om onze klanten met alleen Digitenne óók iets extra's te geven. De vraag is natuurlijk of dit mogelijk gaat zijn. Hier wordt later vandaag over overlegd, ik ben erg benieuwd naar de uitkomst hiervan omdat we uiteraard niet zomaar om bestaande contracten heen kunnen. 


@Maja_ 

Kanaal 25 is momenteel bijna 24 uur Cartoon Network. Voor kinderen. Lijkt me evident. Maar daar kan 's avonds tijdelijk wel wat anders dan AT5… Of i.i.g. in het weekend.

Kanaal 24 is eigenlijk nu 24/7 beschikbaar voor wat anders totdat de nationale voetbalcompetitie weer gaat lopen.


De vraag wat we kunnen doen met de beschikbare bandbreedte bij Digitenne, staat nu uit bij een speciaal team dat zich bezighoudt met alles omtrent de Corona crisis, we verwachten later deze week een antwoord op deze vraag. Ik laat het hier direct weten als er wat bekend is :slight_smile:


Na vele gesprekken blijkt dat de contracten toch dusdanig vastzitten dat er niks aan de content gewijzigd kan worden. Heel erg jammer maar het is niet anders :sweat:

Ik hoop dat Digitennekijkend Nederland een andere manier van vermaak weet te vinden in deze tijden van Corona! :art::dart::video_game::game_die::bath_tone2::juggling_tone3::crayon::tools: