Skip to main content

Ook ik zocht eindeloos naar een mogelijkheid om Digitenne op te zeggen. Via een app op de Smartphone is het eindelijk (en met veel zoekwerk) gelukt. Een doos om de zaak terug te sturen nog steeds niet ontvangen. De 5 Euro staan nog wel op de volgende factuur. Hoe krijg je die er af??

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedenavond @Piet64! We hebben een eigen topic voor je aangemaakt, zodat wij je verder kunnen helpen.

Wanneer heb je Digitenne precies stopgezet en heb je daar ook per e-mail een bevestiging van ontvangen?

Wil jij jouw klantgegevens toevoegen aan jouw forum profiel, zodat ik met je kan meekijken? Graag de volgende gegevens:

  • Volledige naam en geboortedatum
  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Hoi Shyrin, ik ben al vanaf 30-10 doende. Ergens in november (ik schat in rond de 10e) ontdekte ik pas de app die ik nodig had. Als reactie zag ik wel dat meteen het tarief 5 Euro zakte. Dat signaal leek mij afdoende, maar ik heb geen bevestiging per e-mail gezien. Gegevens in het profiel heb ik aangepast.


Hoe gaat het nu verder??


Het Digitenne abonnement met de Digitenne ontvanger was nog niet opgezegd, ik denk dat het ergens niet helemaal goed gegaan is.

Ik heb het bij deze alsnog opgezegd: er volgt nog een bevestiging per e-mail en apart informatie over het retourneren van de apparatuur. Daarnaast zijn de kosten vanaf 30 oktober gecrediteerd. Deze worden automatisch verrekend met de eerstvolgende factuur.