Skip to main content

Hallo, de ontvangst van mijn blokantennes voor de nieuwe HD-digitenne ontvangers lijken een beetje weersafhankelijk te zijn. Bij slecht weer buiten is de ontvangst niet altijd even sterk en geeft soms blokvorming.

Ik heb sinds kort een Homey. Zou deze storingen kunnen veroorzaken op de apparatuur. Deze zendt en ontvangt immers op verschillende frequenties. Zijn de digitenne-ontvangers cq antennes hier gevoelig voor?

ik verneem graag.

mvg

Fred

Hallo @Fred7 ,

Jouw oude blokantenne is toe aan vervanging. De nieuwe antenne van KPN werkt beter dan jouw oude antenne. KPN verstrekt jou op verzoek gratis een nieuwe antenne. 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Wat betreft die storingen: Het zou goed kunnen dat jouw Homey wat storing veroorzaakt. Maar met de nieuwe antenne heb je minder kans op storingen. 


Hallo @Noordzee,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Zijn die nieuwe antennes zoveel beter? 
Ik heb destijds wel twee nieuwe digitenne HD-ontvangers gekregen, maar geen nieuwe antennes. Zijn de oude antennes wel geschikt voor de HD- ontvangers.

Ik ben benieuwd in ieder geval.

Nogmaals bedankt voor je reactie en een fijn weekend gewenst.

Met vriendelijke groet,

Fred

 

 

 


 

 

 

 

 

 


Ja hoor, de nieuwe antenne is perfect voor het huidige Digitenne. En er zit een storingsfilter in verwerkt, waarnaar er minder last is van storingen.


Ha @Fred7, welkom! Ik heb eerst één nieuwe antenne voor je besteld (kan maar één per keer). Laat je het even weten wanneer je deze binnen hebt? Dan stuur ik de andere ook op 🙂.


Oh hallo @Marcia_,

Heel erg bedankt.

ik laat het weten.

mvg

Fred


Hallo @Marcia_ 

Vandaag de antenne in goede orde mogen ontvangen, waarvoor mijn dank.👍

Bij deze laat ik je dat weten.

met vriendelijke groet,

Fred


Top! De andere is ook onderweg.


@Marcia_

Heel erg bedankt voor de uitstekende service!

Alvast hele fijne Paasdagen gewenst.😊

Met vriendelijke groet,

Fred


@Marcia_ ,

De andere antenne is ook goed aangekomen.👍

Heel erg bedankt voor de uitstekende en snelle service.

@Noordzee 

u ook natuurlijk nog bedankt voor uw hulp in deze.👌

met vriendelijke groet,

Fred


Graag gedaan @Fred7 :thumbsup_tone3:

En nu maar genieten van een ongestoorde Digitenne-ontvangst !