Skip to main content

Mijn Digitenne abonnement is per 01-01-2020 beëindigd.

Ik zou enkele dagen voor de beëindiging een retourdoos krijgen waarmee ik de apparatuur naar KPN kon terugsturen.

Tot op heden heb ik niets ontvangen. Ik verzoek u alsnog mij een retourdoos plus instructies toe te sturen.

Edgar. van der Hoeven

Klantnummer ********

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Goedemiddag @EdVdH en welkom hier op het KPN Forum :)

 

In principe ontvang je de retourdoos altijd binnen 2 weken nadat je abonnement daadwerkelijk is gestopt. Die tijd is inmiddels ook verstreken dus goed dat je hier melding van maakt. Nu hoeft de apparatuur van Digitenne niet per se in onze retour doos terug te komen, je kunt ook een eigen doos gebruiken. Je kunt op die doos het volgende adres vermelden:

 

KPN
Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

 

Je kunt dit allemaal hier nog eens teruglezen maar hopelijk weet je hiermee voldoende! Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk ook graag.

 

 

 


Jammer dat de vraag in de rubriek internet staat. (In plaats van in Digitenne) Anders was de vraag al veel eerder beantwoord. 


Ik heb het topic meteen verplaatst naar de rubriek 'Digitenne', bedankt voor het melden @Noordzee :) 


Hoewel KPN zei dat ik de retourdoos in de week vòòr de beëindiging van het abonnement zou ontvangen, heb ik deze zo’n twee weken nà de beëindiging ontvangen. Ik heb de retourdoos met de apparatuur inmiddels op 15/01/2021 geretourneerd.  


@EdVdH

Als je in je eigen retourdoos een briefje hebt gedaan met jouw gegevens, dan gaat het vast goedkomen. Je hoort er dan niets meer van. 


Bedankt voor de terugkoppeling @EdVdH :)

 

Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan weet je ons te vinden!