Skip to main content

Ik wordt gek van de slechte service omtrent de Digitenne kastjes. We hebben een brand gehad 10 december jongstleden . We hadden 3 kastjes. 1 kastje was nog heel.. dus 2 kastjes erbij toch? Dat is en was te moeilijk voor KPN. Na maanden over en weer bellen.. eindelijk de kastje gekregen.. toen het werkend krijgen …pfff. Gelukt na weken.. maar wat denk je ? Nu is 1 van de kastjes op geen abonnement gezet.. dus weer geen tv!!! Ik bellen.. ja meneer geen idee hoe dat kan.. ik ga hem op actief zetten.. ik Bedanken.. krijg te horen, dat het binnen een paar uur werkt.. dus we gaan gezellig een dagje weg met de fam.. thuis gekomen.. werkt het nog steeds niet.. het is 20:15.. niemand meeR te spreken.. ik wordt gek van KPN. Echt niet normaal dit..

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @Danny mica, zou jij eens opnieuw zenders willen  zoeken? 


Ongeloofelijk! Na maanden van bellen, en nu via het forum werkt mijn 3e kastje!!!

vanaf de brand (lees december) mee bezig. 
Ben heel blij dat jij @Hanna_ het voor elkaar gekregen hebt.

laatste vraag.. ik had een compensatie in de kosten gehad tot juni zeg ik uit mijn hoofd.. dan zou het kastje het weer doen.. maar het werd vandaag dus .. kan KPN dit ene kastje van die maanden nog vergoeden?

Gr Danny 


Hallo @Danny mica, 

Wat fijn dat het is opgelost! ik stuur jou een privé bericht. 


Reageer