Skip to main content

Er zijn geen zenders meer te ontvangen met uitzondering van NPO en regio zenders. Getracht te bellen met de klantenservice maar na een kwartier wachten wordt de verbinding verbroken. Deze storing is bij meerdere klanten van Digitenne het geval. Op internet is niets van deze storing te vinden. Ik vind dit een slechte service.

Hallo @HenkieM ,

Dan heb je een belangrijke activatie gemist! Die wordt dan voor jou handmatig verstuurd. 

Wil je jouw Postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-nummer invullen in je Forum profiel. 
Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.

 

Zet de ontvanger alvast aan op NPO 1 .De TV kan eventueel uit. 

 


Postcode 5104JP

Huisnummer *

Cas-nummer *

*Admin: gegevens in profiel gezet i.v.m. privacy.

 


Klantnummer *

*Admin: gegevens in profiel gezet i.v.m. privacy.


Zet de ontvanger alvast aan. In de loop van de ochtend wordt het activatiesignaal verstuurd. 


Is dit van toepassing op mijn beide ontvangers.


In dat geval hebben we jouw beide CAS-ID-nummers nodig. 


2e cas nummer is *

*Admin: in profiel gezet i.v.m. privacy.


Prima, Moderator Susan is up and running. 
 

Even geduld nog. 


Goedemorgen @HenkMich / @HenkieM, bedankt voor jouw gegevens en je reactie. Ik zit er inmiddels bovenop, maar ben afhankelijk van de achterliggende afdeling. Het moet namelijk handmatig gebeuren, en dat kunnen wij helaas niet. Ik heb jouw gegevens doorgegeven en hoop dat het zo snel mogelijk opgepakt wordt, maar ga er vanuit dat het morgen(ochtend) gaat worden in dit geval.


Ik ben niet blij dat dit zo lang moet duren. Moet ik al die tijd de ontvangers aanlaten staan.


@HenkMich  

Dat zou ik wel doen. Je weet nooit precies wanneer het activatiesignaal verstuurd wordt. En anders loop je kans dat je het weer misloopt. Je TV kan wel gewoon uit.


@HenkMich @HenkieM 

Heb je inmiddels weer beeld op alle zenders?


@HenkMich / @HenkieM ik heb geen reactie meer gezien. Is het inmiddels gelukt met het activatiesignaal en heb je weer beeld?


Niet veholpen via het forum maar door zelf maar weer te bellen. Nieuwe ontvanger toegestuurd gekregen.


Fijn dat het toch opgelost is voor jou! :smile: 


Niet veholpen via het forum maar door zelf maar weer te bellen. Nieuwe ontvanger toegestuurd gekregen.

@HenkMich @HenkieM 

Maar is de activatie op die andere ontvanger wel gelukt? 


Zoals hierboven alleen na telefonisch contact. FORUM LOSTE NIETS OP.