Skip to main content

Hallo.. Ik heb 30min in de wacht gestaan en heb de telefoon uit gedrukt... Even in de wacht word er dan gezegt... De tv boven doet helemaal niets meer. Ik had hier vanmorgen over gebeld enzojuist weer  toen dus 30min even wachten maar niets meer horen en dan maar ophangen...... Wij hebben nu draadloos maar boven doet ie 't helemaal niet meer... Ik wil weten wat er aan de hand is. Jullie hebben vanmorgen gereset en dat hielp ook niet. Beneden doet de tv het wel... Kan iemand mij nu helpen zonder mij een half uur in de wacht te zetten????? 

Hallo @Marianne50! ,

Heb je boven inderdaad Digitenne?

Dan heb je een activatie gemist en dan kan een moderator een activatiesignaal versturen.

Zet jouw ontvanger alvast aan op NPO1. De TV kan eventueel uit blijven. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 


@Marianne50! 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.