Skip to main content
Ik heb op donderdag 6 juni 2019 de verkeerde doos opgestuurd naar het antwoordnr.10119 te Alphen Ad Rijn en zou deze graag terug krijgen, ik heb alleen een afzender aan de zijkant van de doos vermeld



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Ik heb de gegevens aangevuld
Dan komt binnenkort een moderator jou verder helpen....
Hallo @Viavia Ik ga in elk geval een poging doen om het pakket weer terug te bezorgen. Ik heb nog wat extra info van je nodig.



Heb je een RMAnummer of track & tracenummer voor me?

Kun je ook aangeven wat er verkeerd in het pakketje zit, met een duidelijke omschrijving?



Dit mag je me in een privébericht sturen.



Ik kan er dan achteraan en mocht het gevonden worden, dan komt het naar je retour.
@Viavia



Is het gelukt?
Nog niets van gehoord
We hebben het één en ander via privéberichten besproken. Ik kan bij dit soort gevallen altijd een poging doen, maar dan kan niet zonder de gegevens waar ik om vroeg. Als die onverhoopt niet meer beschikbaar zijn is het helaas ondoenlijk om het pakket te retourneren. 😞

Reageer