Skip to main content

Bij ons lopen Veronica en RTL 8 aldoor vast! geen zender beschikbaar !!  Echt waardeloos. Over de Wifi ben ik ook al niet te spreken…… Hoe lossen we dit op KPN ?? We hebben alle stappen van storing al wel 3 x doorlopen tot neem contact met ons op. Ook al weer zo’n dingetje….. vroeger kon je gewoon even bellen….. maar ja, wij zullen wel ouderwets zijn. Zijn er helemaal (...) van…

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

@niet tevreden klant Welkom op het forum. Wat vervelend dat je problemen hebt met televisie kijken en met je wifi verbinding. Ik begrijp dat het hier gaat om interactieve televisie, mag ik vragen hoe je tv ontvanger aangesloten is? Is dit direct met een kabel op de Experiabox of gebruik je een draadloze verbinding set (witte adapters in het stopcontact). En ik begrijp dat je de stappen van storing al helemaal doorlopen hebt. Heb je ook onze Wifi manager al eens doorlopen? Overigens kun je nog steeds bellen met KPN via 0800-0402. Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 


Hallo @niet tevreden klant ,

Je post hier in het Digitenne-gedeelte, dus dan ga ik vanuit dat je Digitenne gebruikt. 

Probeer eens het volgende: 

1/ Haal de ontvanger even volledig van de stroom af. 

2/ Zet de ontvanger en jouw TV dan weer aan. 

3/ Zet de antenne op een zo hoog mogelijke plek.

4/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. 

5/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken. 

6/ Draai dan de richting van jouw antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu van jouw ontvanger.

 


Hallo @niet tevreden klant ,

Je post hier in het Digitenne-gedeelte, dus dan ga ik vanuit dat je Digitenne gebruikt. 

Probeer eens het volgende: 

1/ Haal de ontvanger even volledig van de stroom af. 

2/ Zet de ontvanger en jouw TV dan weer aan. 

3/ Zet de antenne op een zo hoog mogelijke plek.

4/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. 

5/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken. 

6/ Draai dan de richting van jouw antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu van jouw ontvanger.

 

@niet tevreden klant 

Heb je het bovenstaande al geprobeerd? 


@niet tevreden klant Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!