Skip to main content

Op de camping Samsung tv met digitenne kastje.

Zonder bediening wordt het volume minder, op de tv komt het volumebalkje van de digitenne in beeld en gaat de slider omlaag, dit alles zonder dat de afstandsbediening wordt beroerd!

Hallo @RB59 ,

Heel apart! Is er iemand bij jou in de buurt die ook een Digitenne-ontvanger heeft? Want mogelijk pikt jouw ontvanger dan het signaal van de afstandsbediening van een buurman op.  Of iemand is jou aan het plagen…. 

 

Zo niet? 

Mogelijk moet je ontvanger dan worden vervangen. 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Hallo, Noordzee,

Heb de ontvanger met problemen niet bij de hand, wel de tweede goede ontvanger,

akkoord als ik dat CAS ID nummer in mijn profiel zet dan kunnen jullie zien welke het wel is.

Vast dank.


Forum profiel geactualiseerd!


Zonder bediening wordt het volume minder, op de tv komt het volumebalkje van de digitenne in beeld en gaat de slider omlaag, dit alles zonder dat de afstandsbediening wordt beroerd!

Ik meen te weten dat ik dit verschijnsel al eerder heb gezien hier op dit forum, maar zeker weten doe ik dat niet.


@RB59 Welkom op het forum. 

Wat bijzonder dat je geluid naar verloop van tijd zachter wordt. De suggestie die @Noordzee doet was ook mijn eerste gedachte. 

Doet de situatie zich voor op willekeurige momenten? En uit je eerdere reactie begrijp ik dat je het probleem maar op 1 van de 2 ontvangers hebt?


@Rutger_ 

Mijn advies is om die ontvanger om te ruilen, grote kans dat het probleem daarmee uit de wereld is. 


@RB59 Welkom op het forum. 

Wat bijzonder dat je geluid naar verloop van tijd zachter wordt. De suggestie die @Noordzee doet was ook mijn eerste gedachte. 

Doet de situatie zich voor op willekeurige momenten? En uit je eerdere reactie begrijp ik dat je het probleem maar op 1 van de 2 ontvangers hebt?


@RB59 

Graag nog even reageren. 


Beste Rutger,

Probleem is al door een moderater opgepakt, moeten nog wel de ontvanger omruilen om te zien of dat de oplossing is.

Dank voor jouw reactie. 


Beste Rutger,

Probleem is al door een moderater opgepakt, moeten nog wel de ontvanger omruilen om te zien of dat de oplossing is.

Dank voor jouw reactie. 

Ik vraag mij af of @Rutger_ de omruil van de ontvanger al heeft opgestart? 


@RB59 Bijzonder, ik zie namelijk niet direct welke moderator dat dan opgepakt zou hebben. Om te voorkomen dat we 2 ontvangers gaan versturen, mag ik vragen wie er al mee aan de slag is? 

@Noordzee Ik heb nog geen omruil opgestart, aangezien er nog geen reactie van de klant was. 


Ik heb het idee dat jullie op elkaar wachten.  


Kom er half oktober op terug, kan nu niet bij de ontvanger.


Ok @RB59 ,

Laat maar weer van je horen. 


Beste Noordzee,

Gevraagde gegevens zijn in profiel toegevoegd.

Vast dank!


Helemaal goed, dan kan @Rutger_ de omruil in gang zetten. 


@RB59 en @Noordzee Dat kan ik inderdaad, en ik heb de omruil dan ook in gang gezet. 

De nieuwe ontvanger ligt morgen na 15:00 klaar bij de Primera aan het Wisseloord in Amsterdam. 

De oude ontvanger moet in een oude (schoenen)door met daarop het retournummer: 5292285 en het retouradres: 

KPN Antwoordnummer 10119 2400 VB Alphen aan den Rijn

Vergeet bij het omruilen niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen! 

 


@Rutger_

Mijn advies is om die ontvanger om te ruilen, grote kans dat het probleem daarmee uit de wereld is. 

En @RB59 ?

Heb je nu geen problemen meer met de ontvangst van Digitenne? 

 


Beste Rutger,

Ga hem dit weekend in gebruik nemen.

Ik laat het weten.

 


Beste Rutger,

Probleem lijkt opgelost, allen dank voor de inzet!

Groet, René.